پیام خراسان

آخرين مطالب

مدیر تیم بسکتبال پارسا:

بودجه کمتری نسبت به سایر رقبا در اختیار داریم/ برای تیم‌ها زنگ تفریح نیستیم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - جعفر حلاج گفت: بودجه تیم کم است اما برای رقبا زنگ تفریح نیستیم.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، جعفر فلاح در نشست خبری تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص وضعیت تیم، بودجه مالی و اسپانسر اظهار کرد: تیم پارسا از سال 1392 با اتکا به جوانان خراسان پله پله و از زیرگروه شروع به فعالیت کرد و در نهایت سال گذشته توانست جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال را کسب کند. در این فصل می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای خراسان باشیم.
وی افزود: شرکت آویژه‌صنعت از پارسال به تیم اضافه شده وبه همین دلیل این دو اسم را ادغام کرده و تیمی به اسم آویژه صنعت پارسا در لیگ حضور خواهدداشت. این شرکت در حوزه معدن فعالیت کرده و امسال به دلیل موفقیت‌های تیم، جدی‌تر در کنارمان است.
مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا اضافه کرد: سعی کردیم در تیم پارسا ویترینی برای جوانان و نوجوانان استان باشم تا پشتیبانی از آن‌ها، این استعدادها را در سطح کشور مطرح کند. فکر می‌کنم در این امر موفق بودیم چراکه بازیکنانی از آکادمی فرش مشهد و پارسا در سطح اول مسابقات حضور داشتند. 
فلاح تصریح کرد: با توجه به سخت‌افزارها و بودجه‌ای که در اختیار داریم، هدفمان قهرمانی و کسب مقام نیست. با این هدف در لیگ شرکت می‌کنیم که پلی برای پیشرفت جوانان باشیم و از تمام پتانسیل استان بهره لازم را ببریم.
وی ادامه داد: برنامه‌ای چیده‌ایم تا جوانان استان در سطح اول مسابقات لیگ خود را نشان دهند، دنبال برد و باخت نیستیم و می‌خواهیم با همین پتانسیل موجود، کارهای بزرگ کنیم. در سال گذشته دو تیم از خراسان فینال مسابقات لیگ ملی را برگزار کردند که این نشان دهنده پتانسیل بالای بسکتبال خراسان است. متاسفانه با چند بازیکن فصل قبل به توافق نرسیدیم، اما حدود 80 درصد شاکله تیم، بومی است.
مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: نسبت به سایر تیم‌ها، استان خراسان رضوی کمترین بودجه را دارد . با توجه به مسائل اقتصادی اخیر که گریبان‌ تمام تیم‌ها را گرفت از ابتدای سال جاری، بودجه قابل قبولی را به تیم اختصاص دادیم اما بعد از آن به مشکل خوردیم. بودجه فعلی تیم کمتر از 1 میلیارد تومان است، به دنبال اسپانسریم و پیگیر کمک‌ها هستیم.
فلاح خاطرنشان کرد: این شرکت با حضور مهندس هنرور به عنوان مدیرعامل، به دنبال مطرح شدن و معروف شدن نیست و هدفش چیز دیگری است، بدین صورت که حمایت و کمک به جوانان استان را در دستور کار دارد. حامی باشگاه، شرکت آویژه صنعت پارسا است و من فقط مدیر تیم هستم. 
وی عنوان کرد: هدفگذاری و بودجه را مشخص کردیم و تیم از سال 92 هیچ‌گونه مشکلی از این بابت نداشته و نیازمند کمک از دیگران و اداره کل ورزش و جوانان نبوده‌است. توجه به این مسائل و برنامه‌‎ریزی از دلایل اصلی تداوم تیم پارسا است.
مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا یادآورشد: در زمان مدیرکلی صبوریان، طبق نشست‌ها به توافقاتی رسیدیم و قول مساعدت و همکاری داده‌شد اما هنوز دیداری با فتاحی نداشته‌ام تا در این خصوص با ایشان گفت‌وگو کنم. این باشگاه خصوصی بوده و با اداره کل قراردادی نداریم. تنها دوتیم آویژه صنعت پارسا و شیمیدر تهران، خصوصی بوده و سایر تیم‌ها دولتی و نیمه‌دولتی هستند و بودجه‌شان از تیم‌ پارسا بیشتر است.
فلاح تشریح کرد: با حضور جوانان بومی در تیم، قدرت سخت‌افزاری و پتانسیلی که در اختیار داریم، کمی با تیم‌های دیگر فرق داریم. تمام سعی‌مان را برای ارائه بازی در شان هواداران می‌کنیم. ظرفیت جذب بازیکن برای تیم‌ها 17 است و تاکنون 12 بازیکن جذب کرده‌ایم. پیگیر جذب اسپانسر هستیم و در صورت وجود بودجه مناسب می‌توانیم بازیکنان تراز اول را هم بگیریم تا رتبه بهتری در جدول تیم‌ها داشته باشیم.
وی در خصوص اینکه ورود به لیگ برتر با بودجه مالی کم به منزله زنگ تفریح بودن نیست، گفت: زنگ تفریحی برای تیم‌های دیگر نخواهیم بود. در سال 95 با تیم‌هایی مثل مهرام و پتروشیمی جنگیدیم و رتبه خوبی کسب کردیم. همیشه در ابتدای فصل این موضوع مطرح بود که با این بودجه مالی زنگ تفریحی برای تیم‌های دیگر هستیم اما این چنین خواهدشد.
مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا تصریح کرد: در لیگ‌های دسته سوم تا یک، جزو چهار تیم برتر بودیم و در لیگ ملی هم نائب قهرمان شدیم. نگاه کادرفنی و مجموعه به تیم و بازیکنان بسیار مهم است. سطح بودجه تیم با بقیه فرق می‌کند. اما دلیل نمی‌شود از پیش‌بازنده باشیم.
فلاح گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی اکثر تیم‌ها نتوانستند بازیکنان خارجی مورد نظرشان را جذب کنند و قیمت بزیکنان ایرانی بالا رفت و نتوانستیم بعضی افراد مدنظر را جذب کنیم. تنها مشکل بازیکنان فعلی ما، با وجود پتاسیل و توانایی فوق‌العاده، این است که میدان‌ندیده و کم‌تجربه هستند
وی افزود: با همین جوانان بومی و خراسانی می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم اگر مسئولین و سایر سازمان‌ها کمک و حمایت‌های وعده‌دده‌شده را عملیاتی کنند. اگر بتوانیم بازیکنان شاخص خراسان را جذب کنیم، قول می‌دهم روی سکو قرار خواهیم‌گرفت.
مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا بیان کرد: سه تیم آرسیکای قوچان، هیئت مشهد و پارسا در لیگ ملی حضور داشتند و 45 بازیکن خراسانی درلیگ مشغول بازی بودند. دغدغه بعدی این است که تیمی دیگر متشکل از افراد باقیمانده از 45 نفر وارد مسابقات شود تا پشتوانه‌ای برای تیم‌ لیگ برتری بوده و این جوانان از مسابقات دور نشوند. واقعیت این است که قراردادها در تیم ما نجومی نیست. 
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/107356/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بیش از 50 اثر گرافیکی درباره واقعه صحرای طبس تولید شد

هدیه بیش از 15 میلیون متر مکعبی آسمان به کویر

قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر کرد

معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری

گلچیینی از صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه‌های کشور چین

میدان ورودی شهر بیرجند از زباله پاکسازی شد

پیش بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام در خراسان جنوبی تا فردا

حمایت کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی از دو هزار و864 بیمار صعب‌العلاج

رونمایی از آثار گرافیکی در خصوص واقعه صحرای طبس

500 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد خراسان شمالی شد

هشدار فوری درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا/ اعلام جزئیات جدید از حمله به پایگاه حشدالشعبی/ آزمایش یک «کلاهک فوق‌العاده بزرگ» موشک از سوی کره شمالی/ هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه

تقدیر استاندار خراسان شمالی از عملیات وعده صادق سپاه

آغاز شمارش معکوس اعزام به سرزمین وحی پس از وقفه‌ای 9 ساله

نحوه رفتار یک قاضی با مردی 100 ساله در دادگاه (فیلم)

برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه

امکان افزایش 2 برابری تولید گندم در خوزستان

سوغات مشهد چیست؟

نوسازی و ساخت 4هزار کلاس درس در خراسان رضوی

اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید

اهدای اعضای بانوی بجنوردی به 4 بیمار نیازمند

شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است

150 هکتار از اراضی کشاورزی «رُخ» تربت‌حیدریه زیر کشت کلزا رفت

300 کیلومتر از راههای تایباد خراسان رضوی خط‌کشی شد

ذخیره‌گاه‌های جنگلی جنوب کرمان به عنوان یک گنجینه باید حفظ شود

هوای ناسالم برای مشهدی‌ها

توقیف تریلی حامل شیشه و هروئین در مرز تایباد

فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت

7860 جهادگر به مردم خراسان رضوی خدمت کردند

سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

یک مهمانپذیر در مشهد دچار آتش‌سوزی شد

حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد

وضعیت‌جوی خراسان رضوی در هفته پیش‌رو ناپایدار است

جلوگیری از یک فاجعه در جنگل سکوتپه با دستور دادستان مرکز استان

هوای بجنورد برای گروه‌های حساس ناسالم شد

جولان گرانی در کالاهای اساسی؛ حبوبات 30 درصد گران شد

آتش‌سوزی یک مهمانپذیر در اطراف حرم مطهر رضوی

بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی

تولید بیش از 50 اثر گرافیکی درباره واقعه صحرای طبس

اعزام تیم واکنش سریع شرکت آبفای خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان

کاشت 300 اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس

دشت‌های زیبای کلزا در خراسان شمالی به روایت تصاویر

خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ (+ عکس)

توزیع 8 هزار جعبه تخم نوغان بین نوغانداران خراسان شمالی

کشف و ضبط مقادیری گوشت چرخ کرده فاسد از یک اغذیه فروشی در سبزوار

اهدای عضو به 4 بیمار زندگی دوباره بخشید

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

برگزاری همایش نمایش اسب در طبس

کشت محصولات بهاره در خراسان جنوبی آغاز شد

رونمایی از نماد شهدای ورزشکار در خراسان جنوبی

دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد به آشخانه برخورد کردند