پیام خراسان

آخرين مطالب

پاسخ مدیرعامل پدیده به انتقادات پژمانفر اقتصادي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - مدیرعامل شرکت‌های پدیده شاندیز با اشاره به انتقادات نماینده مردم مشهد به این مجموعه گفت: تقریبا از زمانی که پدیده شکل گرفته، آقای پژمان‌فر نماینده بودند، تاکنون چند مرتبه به این مجموعه مراجعه کردند؟ نماینده باید از همه جا با پرسش اطلاعات کسب کند تا به یک نتیجه برسد بعد آن را اعلام کند.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، ابوالفضل انتظاری ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با موضوع آخرین وضعیت پدیده شاندیز و پاسخ به اظهارات اخیر نماینده مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما امروز به نماینده محترمی پاسخ می‌دهیم که عنوان کرده در سه سال گذشته در پدیده هیچ اتفاقی نیافتاده، بلکه شرایط نیز بدتر از گذشته شده است.
وی افزود: این شرکت اگر بخواهد به روال خود ادامه دهد باید به ثبت و ضبط‌های درست خود بپردازد و مسائل حسابداری خود را ضابطه‌مند کند، خوشبختانه گزارش حسابرس در خصوص صورت‌های مالی و تلفیقی هم در سود زیان و ترازنامه مشهود است و خودمان را به استانداردهای حسابرسی نزدیک کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: نماینده محترم یک صحبتی کردند که چرا شما پول سهام‌داران را پرداخت نکرده‌اید، باید بگویم در کلان کشور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی وقتی موضوعی مطرح شده به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این مجموعه ساماندهی شود و از طریق ساماندهی امورات شرکت سهام‌داران بتوانند به حقوق خود دست پیدا کنند.
مدیرعامل شرکت‌های پدیده شاندیز مشهد اضافه کرد: شرکتی منحل می‌شود که دارایی‌های آن کمتر از بدهی‌های آن باشد، در حالی که طبق کارشناسی که کارشناس قوه قضاییه انجام دادند، دارایی‌های این مجموعه بیشتر از بدهی‌های آن بوده است. آقایانی که نماینده مجلس هستند یکبار این قوانین را مطالعه کنند.
انتظاری تصریح کرد: آقای نماینده عزیز فرمودند که ستاد تدبیر برای مدیران حقوق مصوب کرده اما برای سهام‌داران فکری نکرده است، آیا مجلس شورای اسلامی برای نمایندگان وضع حقوق نکرده؟ آیا موکلین این نماینده عزیز ما دچار مشکلات نیستند؟ آیا کسانی که در اینجا مسئولیت گرفتند، نباید حقوق دریافت کنند؟
وی بیان کرد: اگر بنده یک ریال اضافه کار دریافت کردم مدیون تمامی سهام‌داران و این نماینده مجلس هستم. این نماینده محترم فرموند مسئولین پدیده به سفر می‌روند، بنده به عنوان مدیرعامل این مجموعه فراوان سفر رفتم اما یک مورد سفر خارجی نداشته‌ام بلکه سفرهای من به تهران و کیش صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت‌های پدیده شاندیز مشهد تاکید کرد: بنده اگر در این سفرها یک شب در هتل اقامت داشته‌ام، باز هم مدیون تمامی سهام‌داران و این نمانیده مجلس باشم. تهران که رفتم در رستوران پدیده خوابیدم و زمانی که به کیش سفر کردیم در داخل پروژه شب را گذراندیم. آیا این نماینده وقتی به سفرهای خارجی سفر کردند ماموریت نگرفتند؟ سفرهایی که رفتند برای اقامت به هتل سر نزدند؟
انتظاری گفت: ما دو مرتبه در سال گذشته و سال جاری به مجمع نمایندگان استان نامه نوشتیم و اعلام کرده‌ایم بخشی از این سهام‌داران موکلین شما هستند و این افراد به شما مراجعه می‌کنند، سوالی دارند و ما آمادگی داریم که در جمع شما طرح موضوع پدیده را انجام دهیم و به سوالات شما پاسخ دهیم.
وی ادامه داد: تا به امروز که من در خدمت شما هستم این جلسه برگزار نشده، بنده با شخص آقای پژمان‌فر تماس گرفتم و اعلام کردم که چنین نامه‌ای را نوشتیم و وی عنوان کرده که پیگیر این جلسه خواهد شد و ما نیز گفتیم که ما آمادگی داریم که این جلسه را در مشهد یا تهران و یا در همین مجموعه پدیده برگزار کنید اما تاکنون علی‌رغم این قولی که به ما دادند شاهد این جلسه نبودیم، این صحبت‌ها به 2 ماه قبل از عید باز می‎گردد.
مدیرعامل شرکت‌های پدیده شاندیز مشهد اظهار کرد: در این دو ماه گذشته نیز از طریق رسانه با ما و ستاد تدبیر صحبت کردند که نه ایشان شماره تلفن ما را دارند و نه پدیده را می‌شناسند و تنها از طریق رسانه با ما ارتباط برقرار کردند.
انتظاری خاطرنشان کرد: ما آمادگی آن را داریم که با ایشان جلسه بگذاریم یا حتی در مقابل اصحاب رسانه، صدا وسیما، نخبگان و دانشجویان و... مناظره برگزار کنیم، زیرا ما با اعتقاد و با افتخار در این مجموعه فعالیت کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه اگر حدود 10 تا 15 نفر به این نماینده مراجعه کردند، اما بارها و بارها بر سر همین میز 50 نفر آمدند و ما با آن‌ها صحبت کرده‌ایم، افزود: همچنین در همه جلسات حتی در مقابل دانشجویان در نشست‌های پرسش و پاسخ نیز شرکت کردیم، الان هم در هر مکان و زمانی که اعلام کنند، آمادگی لازم را برای پاسخگویی داریم.
مدیرعامل شرکت‌های پدیده شاندیز مشهد ابراز عقیده کرد: ما توقع داریم زمانی که یک نماینده صحبت می‌کند از سر اطلاع و انصاف باشد، زمانی که یک نماینده صحبتی را ارائه می‌کند، یک نیم نگاهی به عمکلرد خودش در حوزه پدیده و سهام‌داری بیندازد.
انتظاری گفت: تقریبا از زمانی که پدیده شکل گرفته، آقای پژمان‌فر نماینده بودند، تاکنون چند مرتبه به این مجموعه مراجعه کردند؟ لطفا بگویند که ایشان برای سهام‌داران چه کاری کرده‌اند؟ نماینده باید از همه جا با پرسش اطلاعات کسب کند تا به یک نتیجه برسد بعد آن را اعلام کند.
وی بیان کرد: آقای پژمان‌فر اعلام کنند که به این منطقه گردشگری چه نگرشی دارند؟ چطور نمایندگان دیگر از همین استان آخر ماه که می‌شود روستا به روستا با مردم صحبت می‌کنند حتما آقای پژمان‌فر نیز این کار را کرده‌اند، در کنار این رفت و آمدها یک وقتی را برای بازدید از پدیده نیز اختصاص می‌دادند.
مدیرعامل شرکت‌های پدیده شاندیز مشهد با اشاره به اینکه امروز یک سال و چند روز است که مدیریت مجموعه پدیده را بر عهده گرفتم این نماینده در این مدت یک تماس تلفنی در خصوص پدیده با من برقرار نکرده‌اند، ادامه داد: چطور بعد از 8 سال به این فکر افتاده‌اند که سهام‌داران به حقوق خود نرسیده‌اند و دیگران وظایف خود را انجام نمی‌دهند؟ اینگونه تداعی نشود که در این موارد شائبه‌های سیاسی مطرح باشد.
انتظاری ادعا کرد: اگر نام بنده را در اینترنت سرچ کنید بنده علاوه بر سمت‌های اجرایی، موقعیت‌های سیاسی بسیاری نیز داشتم روزی که به اصرار مسئولیت مجموعه پدیده را به من واگذار کردند، من از تمام مسئولیت‌های سیاسی خود از جمله نفر اول بودن خانه احزاب استعفا دادم، زیرا اعلام کرده‌ام که در پدیده باید فرای نگاه سیاسی فعالیت کرد. این سهام‌داران رنج دیده‌اند و با نگاه سیاسی کسی نباید در این مجموعه فعالیت کند و اولین انتصاباتی که در این مجموعه انجام دادم استفاده از نگرش‌های سیاسی مقابل علاقه شخصی‌ام بوده است.
وی بیان کرد: آقای دکتر بحرینی در ابتدای بحران‌های ما پا در پروژه گذاشتند و بانی بسیاری از فعالیت‌های خوب موجود در مجموعه ما شدند. در مسائل مربوط به بورس نیز ایشان وقت گذاشتند و ما از ایشان کمال تشکر را داریم. از دیگر نمایندگانی که همواره همراه ما بودند می‌توان به آقایان دهقان و قاضی‌پور اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت‌های پدیده شاندیز مشهد گفت: مجلس، قوه قضاییه و دولت در یک جبهه هستند و باید نسبت به یک دیگر هم‌افزایی داشته باشند، تخریب جوابگو نخواهد بود. ما در مجموعه پدیده به نقطه‌ای رسیدیم که وارد بازار سرمایه کشور خواهیم شد.
انتظاری خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم این ادعا را مطرح کنم که ایشان با نگاه سیاسی صبحت کرده ولی در این جغرافیای زمانی جای تامل دارد. در این مدت سکوت اختیار کردند اما یکباره موضع‌گیری کنند آن هم زمانی که ما در آستانه این هستیم که ما می‌خواهیم مجمع عمومی سهام‌داران را برگزار کنیم.
وی افزود: وقتی صحبتی صورت گیرد، پژواکی در کل کشور دارد و آن فردی که می‌خواهد سهام من را خریداری کند، آیا این صحبت‌ها را مورد توجه قرار خواهد داد یا خیر.
خبر تکمیل می‌شود...
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/108877/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم

کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد

ماجرای گروگانگیری خونبار!

بیش از 38 کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر

مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟

افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه

اجرای 285 عنوان برنامه در دهه کرامت در استان

پیش بینی بارش‌های سیل آسا در 21 استان/ هشدار زرد صادر شد

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

هشدار بارش شدید باران در 21 استان

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود

نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت

توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس

ساخت و افتتاح 27 مدرسه طی 6 ماه در منطقه تبادکان مشهد

فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار

فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در 6 سینمای مشهد از فردا 5 اردیبهشت 1403

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

تعزیرات خراسان شمالی به هفت‌هزار و 145 پرونده رسیدگی کرد

رکود ساخت‌و‌ساز در خراسان شمالی

امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است

اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد

رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

هشدار باران شدید در 21 استان کشور

2 هزار و 300 قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

2300 قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است

هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت

مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد

هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت

دیدار 64 نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

حدود 2 هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

6 هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

گیتی آذرپی درگذشت

استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد

نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!