پیام خراسان

آخرين مطالب

دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال:

سالن مهران با استانداردهای لازم فاصله دارد/بستر ویدئوچک‌ باید در سالن‌ها فراهم شود ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال می‌گوید سالن مهران برای میزبانی از مسابقات پیام در نیم‌فصل دوم باید ایرادات خود را رفع کند.
مسعود یزدان‌پناه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر در سالن مهران اظهار کرد: سالن مهران بیش از 60 سال قدمت دارد. شرایط سالن خوب است، اما ایده‌آل نیست. دوربین‌های فیلم‌برداری در فضای آزاد سالن قرار دارد و فضا برای بازیکنان محدود شده‌است. در حالی که برای حفظ سلامت سرمایه‌های اصلی والیبال ایران که بازیکنان هستند،‌ باید تلاش کرد. این بازیکنان نیاز به بروز استعدادهای خود دارند. 
وی افزود: والیبال امروز ایران، والیبال 20 سال قبل نیست، والیبال روز‌به‌روز قشنگ‌تر و جذاب‌تر می‌شود. باید بستری فراهم کنیم که بازیکنان بتوانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. به نظرم در این سالن بازیکنان را محدود می‌کنیم. بازیکن باید با خیال راحت به دنبال توپ برود و فضای کافی برای نشان دادن استعدادهای خود داشته باشد.
دبیر سازمان لیگ والیبال یادآور شد: فدراسیون والیبال نهایت همکاری را با باشگاه پیام داشته‌است، حضور تیم پیام در مسابقات لیگ برتر نشان از این قضیه دارد. فدراسیون برای بهتر شدن این شرایط در تلاش است و اگر به دنبال منع حضور فعالیت باشگاه پیام بودیم، پیش از این، از حضور پیام در لیگ مخالفت می‌کردیم. اعتراف می‌کنم که در سال‌های گذشته در خصوص این سالن کوتاهی کردیم. اگر کمی این مسئله را جدی‌تر گرفته بودیم، در حال حاضر شاهد یک سالن 6 هزار نفری در مشهد بودیم.
یزدان‌پناه ادامه داد: طی جلسه‌ای که با مدیر کل ورزش‌و‌جوانان خراسان رضوی داشتم تصمیم بر این شد که به همراه همکاری لازم از سوی استانداری، شهرداری و نماینده‌های مجلس شرایط بهتری برای برگزاری مسابقات در مشهد داشته باشیم و در یکی دو سال آینده سالن 6 هزار نفری در مشهد به بهره‌برداری برسد.
وی در خصوص وضعیت سالن مهران در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: قرار بر این شده که باشگاه پیام مشهد طرح پیشنهادی خود برای نیم‌فصل دوم را ارائه دهد. از همین رو، ضیایی رییس فدراسیون والیبال هفته آینده جهت بازدید از طرح‌های پیشنهادی باشگاه پیام در خصوص خروجی‌های سالن، امنیت، سقف و نور سالن به مشهد خواهد آمد تا وضعیت سالن مهران برای نیم‌فصل دوم را مشخص کند.
دبیر سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر، چرا مشکلات سالن مهران مورد بررسی قرار نگرفته، عنوان کرد: پیش از آغاز لیگ برتر، حضور پیام مشهد در مسابقات، مطرح نبود. روزی که حضور پیام در لیگ برتر مشخص شد، ایراداتی در خصوص سالن مهران تذکر داده‌‌شد. همچنین برای ورود به لیگ برتر باید امتیازی خریداری می‌شد، اما به دلیل عدم فرصت کافی هیچ یک از این کارها انجام نشد. متاسفانه به دلیل عدم پیگیری حل مشکلات سالن مهران از سوی باشگاه، اعلام کردیم که مسابقات به سالن شهید بهشتی منتقل شود.
یزدان‌پناه با بیان اینکه خراسان رضوی نباید نگاهش فقط به مسابقات داخلی باشد، خاطرنشان کرد: چرا مسابقات لیگ جهانی و بین‌المللی در خراسان رضوی برگزار نشود؟ باید سالنی ساخته شود که مسابقات دیگر نیز در آن برگزار شود و فقط نباید به همین سالن بسنده شود. خراسان رضوی از شهرهایی نظیر ارومیه و اردبیل که متقاضی میزبانی از مسابقات بین‌المللی هستند، چیزی کم ندارد.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال نگاهش به آینده است، تاکید کرد: حق تماشاگران خراسانی بیش‌تر از این‌هاست. سالن مهران برای مسابقات پلی‌آف لیگ برتر گنجایش این تعداد تماشاگر را نخواهدداشت.
دبیر سازمان لیگ والیبال در خصوص تجهیز سالن‌های سراسر کشور به ویدئوچک تصریح کرد: ویدئوچک باید روی ال‌ ای دی‌ها نصب شود. این سالن با استاندارهای لازم فاصله زیادی دارد. ویدئوچک جزو الزامات برگزاری مسابقات والیبال محسوب‌ نمی‌شود، اما جزو ضروریت‌هاست. 
یزدان‌پناه افزود: قانون ما را ملزم به استفاده از ویدئوچک نمی‌کند ولی ما نیاز به ویدئوچک داریم. از همین رو به عنوان یک آپشن انتخابی، تیم‌ها با پرداخت هزینه‌های آن، می‌توانند از این آپشن استفاده کنند. فدراسیون والیبال در این زمینه استقبال و همکاری لازم را به عمل خواهدآورد.
وی در خصوص همکاری فدراسیون والیبال در این زمینه یادآور شد: مسئول ارائه دهنده ویدئوچک که بخش خصوصی است، قیمت پیشنهادیش برای عرضه ویدئوچک دو برابر حال حاضر بود که فدراسیون با قیمت آن مخالفت کرد. طی مذاکراتی که با بخش خصوصی داشتیم با توجه به اینکه هدفمان حمایت از تولید ملی بود، 50 درصد تخفیف گرفتیم تا بتوانیم از این محصول استفاده کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/118159/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ایران 74 بار از ما بزرگ‌تر و جمعیتش 9 برابر ما است

چهارشنبه بازار بجنورد، از قدیم تا امروز

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

برق در دولت آباد وصل شد

روایتی از شمشاد‌های جنگل‌های هیرکانی از زبان شهروند خبرنگار

ارسال 2200 تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

ارسال 2200 تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از 10دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در 2دقیقه دود شد!

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد

5 واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

راهپیمایی مردم نیشابور، سبزوار، بردسکن و درود

واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است

دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه

برخورد شدید 3 دستگاه پراید در جاده قدیم نیشابور

راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم شهر تیتکانلو در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

5 مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار

5 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار

پلمب 5 واحد متخلف صنفی در مشهد

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(31 فروردین 1403)

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان

ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت 5 نفر شد

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

هوا تا 2 روز دیگر آرام است

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم

نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی