پیام خراسان

آخرين مطالب

حضور 400 متخصص داخلی و خارجی در دومین کنگره قلب ایران و اروپا علمي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - دبیر اجرایی دومین کنگره قلب ایران و اروپا گفت: دو کنگره بین المللی در زمینه بیماری‌های مزمن عروق کرونر و بیماری مادرزادی قلب در بیمارستان رضوی مشهد برگزار خواهد شد.
  افسانه محمدی در نشست خبری دومین کنگره قلب ایران و اروپا که در بیمارستان رضوی برگزار شد،اظهار کرد: دومین کنگره بین المللی در خصوص درمان بیماری انسداد عروق کرونر قلب در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه همین هفته در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود. درسال گذشته درمردادماه اولین کنگره برگزار شد و بازخورد بسیارخوبی داشت و امسال هم متقاضیان زیادی در خصوص برگزاری این کنگره داشتیم .
وی افزود: پزشکانی اروپایی که در سال گذشته در این گنکره شرکت داشتند از فضای بیمارستان، نحوه همکاری پزشکان، تجارب آنها رضایت خوب و استقبال بی‌نظیری داشتند.
دبیر اجرایی دومین کنگره قلب بیمارستان رضوی بیان کرد:(CTO)انسداد مزمن عروق کرونر قلب است . اگرفردی رگ‌های قلبی‌‌اش بیشتر از 3ماه بسته باشد فرد دچار این عارضه ‌می‌شود . برای درمان این نوع عارضه نیاز به تخصص و تجهیرات خاصی است. 
محمدی عنوان کرد: بیمارستان رضوی به کمک ریاست محترم بیمارستان وریاست محترم بنیاد سلامت آستان قدس تمام وسایلی که برای جراحی عروق مزمن کرونرنیاز داریم دراین بیمارستان موجود است.
وی ادامه داد : در این کنگرهIran CTO Meeting) ) که در خصوص درمان بیماری‌های مزمن عروق کرونر قلب است. حدود 400 متخصص و فوق تخصص قلب و 6کشور اروپایی ازجمله کشور ژاپن به عنوان سخنران و سه انجمن شناخته شده قلب دراروپا شرکت خواهند داشت.
دبیر اجرایی دومین کنگره قلب بیمارستان رضوی خاطر نشان کرد: در روز برگزاری برروی 15 بیمار عمل انجام می‌شود . که 6 بیمار به صورت زنده عمل آنها نشان داده و اساتید در اتاق کنفرانس درباره روش کار احضار نظر می‌کنند . بقیه بیماران در یک «ورکشاپ » کارگاه همرا ه با پزشکان خارج از کشور و پزشکان داخلی عمل آنها انجام می‌شود.
محمدی افزود: با همکاری پزشکان کل کشور افرادی که در سال‌های اخیر بیماری انسداد مزمن عروق کرونر را داشته‌اند معرفی و روی وضعیتشان اظهار نظر می‌کنند .
دبیر اجرایی دومین کنگره قلب بیمارستان رضوی عنوان کرد:هدف ما این‌است که بتوانیم برای بیماران بهترین درمان وبه بهترین نحوازآنها مراقبت کنیم.در حدود 5یا 6 سال پیش این بیماران برای جراحی قلب اعزام می‌شدند ولی اکنون 80 تا 90 درصد با آنژو پلاستی و باله زدن درمان و نیازی به جراحی ندارند. 
در ادامه این نشست بهزاد علیزایی ،دبیر اجرایی دومین کنگره در بخش caspian Meetingاظهارکرد: این کنگره در خصوص نوآوری‌ها و روش‌های کم تهاجمی در درمان بیماری‌های مادری زادی ،ساختمانی نام‌گذاری شد.(CASPIAN Meetingدریچه ای قلب است که از سال گذشته (
شکل گرفته است . این بنیاد بزرگترین (CSIوی افزود: این کنگره با همکاری بنیاد قلب اروپایی( بنیاد قلب دنیا در آلمان و فرانکفورت است که به صورت سالانه این کنگره در تمام نقاط دنیا برگزار می‌شود .
دبیر اجرایی دومین کنگره قلب بیان کرد: این کنگره هر سال در کشورهایی نظیر آمریکا در شهر سان فرانسیسکو ، اروپا درشهر فرانکفورت ، افریقا، مصرو در آسیا در تایلند، چین ، مالزی و ویتنام برگزار می‌شود. در سال های گذشته این کنگره در دبی برگزار می‌شد در سال 2017 این برنامه به ایران داده شد که شهر مشهد آستان قدس رضوی و بنیاد سلامت میزبانی این کنگره را به عهده گرفتند. 
علیزایی عنوان کرد:این برنامه با بیش 700 نفر متخصص در این رشته برگزار خواهد شد . انجام اعمال کم تهاجمی قلب به صورت زنده بخش خواهد شد . برنامه عمده طب قلب جنین که شامل بیماری‌های مادر زادی قلب از دوران جنینی را شناسایی، درمان و جراحی آن توسط تیم مجرب وهم‌چنین روش‌های تصویر برداری قلب جنین و پیوند قلب با حضور متخصصان از کشورهای آمریکا وانگلستان و لهستان را در برنامه روز کنگره خواهیم داشت. 
وی ادامه داد: اساتید ایرانی که در آلمان مشغول فعالیت هستند و اساتیدی از لندن مدرس ما خواهند بود و 300 سخنران در طول برنامه داریم که 200 سخنران توسط اساتید خارجی و 100 سخنران ایرانی صحبت خواهند کرد. 
دبیر اجرایی دومین کنگره قلب خاطر نشان کرد: در روز کنگره ارتباط مستقیم با بیمارستان قلب شهید رجایی تهران خواهیم داشت که عمل دو یا سه بیمار را به شکل زنده بخش خواهندشد.کسانی که درگروه علمی این برنامه هستند پروفسورهای به نام از داخل و خارج کشورکه ما را در این برنامه همراهمی می‌کنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/118589/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آتش‌سوزی یک مهمانپذیر در اطراف حرم مطهر رضوی

بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی

تولید بیش از 50 اثر گرافیکی درباره واقعه صحرای طبس

اعزام تیم واکنش سریع شرکت آبفای خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان

کاشت 300 اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس

دشت‌های زیبای کلزا در خراسان شمالی به روایت تصاویر

خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ (+ عکس)

توزیع 8 هزار جعبه تخم نوغان بین نوغانداران خراسان شمالی

کشف و ضبط مقادیری گوشت چرخ کرده فاسد از یک اغذیه فروشی در سبزوار

اهدای عضو به 4 بیمار زندگی دوباره بخشید

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

برگزاری همایش نمایش اسب در طبس

کشت محصولات بهاره در خراسان جنوبی آغاز شد

رونمایی از نماد شهدای ورزشکار در خراسان جنوبی

دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد به آشخانه برخورد کردند

نمایش «UN12» در مشهد

تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار

زمین در حصار زباله های پلاستیکی است/ این یک بار مصرف های آسیب زا

توقیف خودروی حامل ماهی تازه بدون گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی در تربت حیدریه

چرا ون‌های وزارت کشور در مشهد هنوز واگذار نشده‌اند؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: جهت تحقق شعار سال دولت و مجلس هر 4 ماه یک‌بار گزارش دهند/ وقتی مردم را پای کار آورده‌ایم موفق بوده‌ایم + فیلم

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی در سال 1402

قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت

تغییر قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران

خبری تازه و مهم برای دارندگان دسته چک

واکنش وزارت اقتصاد به شایعه برکناری خاندوزی

مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 21 فروردین 1403

بلیت هواپیما تا 2 هفته دیگر گران می‌ شود

خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 25 فروردین 1403

خبر مهم بانک مرکزی درباره کارت های بانکی

باهنر: نباید به اندازه تورم، حقوق ها را افزایش داد

کرایه تاکسی ها از این تاریخ افزایش خواهد یافت

زمان افزایش 60 درصدی حقوق بازنشستگان

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 26 فروردین 1403

واکنش به صف های طولانی پمپ بنزین در تهران

طرح جدید برای کنترل مشترکان بدمصرف برق

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 27 فروردین 1403

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 28 فروردین 1403

هشدار رئیس سازمان بورس به بانک مرکزی

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 29 فروردین 1403

تاریخ افزایش کرایه حمل و نقل عمومی اعلام شد

زمان واریز سهمیه جدید بنزین اعلام شد

آخرین وضعیت قیمت گوشت، مرغ، روغن و برنج

کاهش محسوس قیمت انواع سکه و طلا؛ دلار در کانال 66 هزار تومانی قرار گرفت

قیمت پیامک 4 تومان افزایش یافت