پیام خراسان

آخرين مطالب

با همه تفاوت ها و اختلاف سلیقه ها باید در برابر دشمن ید واحده باشیم سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت : با همه اختلاف سلیقه و دیدگاه باید در برابر دشمن در کنار هم قرار گرفته و ید واحده باشیم تا بتوانیم بر دشمن پیروز شویم .
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ؛ قربان میرزایی در جمع تشکل های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو افزود : نباید به سودجویان و دشمنان فرصت داد بر تفاوت های نگرشی و اختلاف دیدگاهی ما موج سواری کنند.
وی با بیان اینکه قلب تک تک شما جوانان برای این کشور می تپد ، عنوان کرد : شما از دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله زیاد شنیدید ، روزی که دشمن آمده بود یک هفته ایران را فتح کند اما هشت سال طول کشید و در این سالها 230 هزار جوان و گلهای این کشور در مقابل دشمن ایستادند و شهید شدند .
وی گفت : آن سال ها230 هزار جوان و هزینه ها دادیم اما وجبی از خاک کشور را به دشمن نداده و شکست را با همین جوانان دانشجو با دست خالی اما با اتکال به خداوند و ایمان و باور قبلی بر دشمن تحمیل کردیم ، امروز هم که در شرایط جنگ اقتصادی و روانی دشمن هستیم به طور قطع وضعیت ما سخت تر و دشوارتر از آن روزها نیست و با همدلی و همگرایی می توانیم بسیاری از مسائل را حل کرده و این شرایط را پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه رمز موفقیت آن شرایط سخت و دشوار با همه کمبودها و محدودیت ها حتی در تامین سلاح و غیره پشتوانه مردمی و اعتماد عمومی بالای مردم و اعتقاد و باور آنان بود آنگونه که همه در جبهه رفتن از هم سبقت می گرفتند ،آن روزها جدایی و تفرق نبود ، اصلاح طلب و اصولگرا نبود و همه با تمام اختلاف سلیقه ، هوشیارانه در کنار هم قرار داشتند چون دشمن را می شناختند.
میرزایی با اشاره به اینکه چرا امروز دایم به جای اتکا و تقویت بر نقاط قوت و تلاش برای رفع مسائل و چالش ها ، مدام بر نقاط ضعف تمرکز کرده و هم را تخریب می کنیم در حالی که می توان دست به دست هم داد ، نکات مثبت را تقویت و ضعف ها را مرتفع نمود و تبدیل به قوت کرد.
وی ادامه داد : امروز کارهای انجام نشده زیاد است ، اما خدمات و دستاوردهای صورت گرفته هم بی نظیر است و نمی توان فقط یک بعدی دید و باید همه با هم و در کنار هم تلاش کنیم و اعتماد مردم را به نظام و حاکمیت بیش از پیش تقویت نماییم .
سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در تمامی سالهای بعد از انقلاب همواره در شرایط خاص بوده و طی 40 سال گذشته دشمن مشکلات عدیده ای را بر ما تحمیل کرده از آن را که استقلال و آزادی محور اصلی حاکمیت نظام اسلامی ما بوده و برای حفظ این استقلال چه هزینه هایی که دشمن به این کشور تحمیل کرد .
وی با بیان اینکه حفظ امنیت و استقلال و استکبار ستیزی برای نظام ما هزینه ها داشته تا امروز که نهال انقلاب ما با همه این توطئه ها ، دشمنی ها و تحریم ها تبدیل به درخت تناوری شده و سایه امنیت و اقتدار آن نه فقط در ایران اسلامی بلکه بر منطقه گسترده شده است و اینک وظیفه همه بویژه شما جوانان است از این انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود حراست کنید.
وی با تاکید بر اینکه شما جوانان پشتوانه نظام هستید ، افزود : یقین بدانید که امروز هم این بحران و جنگ اقتصادی را پشت سر می گذاریم زیرا خون شهدا اجازه نمی دهد گزندی به آن وارد شد اما هزینه می دهیم و اگر کنار هم قرار گیریم به طور قطع این هزینه ها کاهش می یابد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این نظام و انقلاب ارزان بدست نیامده است ، اظهار کرد : باید همه اختلافات را کنار گذاشته و در حراست از آن یکصدا شده و در مقابل بیگانه خودزنی نکنیم .
وی با بیان اینکه آینده متعلق به شماست و اگر امروز تمرین و تلاش برای همدلی نکنید ،به نتیجه مطلوب نمی رسید ، عنوان کرد : در عین آنکه مشکلاتی وجود دارد و همه محدودیت ها و تنگناهای شما را درک می کنیم اما دانشجو باید مطالبه گر ، آرمانخواه و استکبار ستیز باشد زیرا اصلی ترین سرمایه کشور منابع انسانی بویژه جوانان دانش آموخته و فرهیخته آن است.
وی با اشار به وجود 250 هزار دانشجو در استان ابراز امیدواری کرد : این ظرفیت قابل توجه به کمک مدیریت استان بیاید زیرا این دولت متعلق به همه ملت است .
وی ادامه داد : هنر جمهوری اسلامی ایران آن بوده که همواره با همه این تنگناها و محدودیت ها از همه ظرفیت ها استفاده کرده تا کشور پیش ببرد و امروز باید توان و ظرفیت جوانان را با بخش حاکمیت گره زد و در این میانه باید تمرین کنیم تا توان تحمل همدیگر و نظرات مخالف را بالا برده و در برابر دشمن یکدل و یکصدا بایستیم .
وی ظرفیت مجمع مشورتی جوانان و نیز شبکه جامع دانشگاه ها را هم در این راستا موثر خواند و گفت : این بخشی از اقداماتی است که در این حوزه آغاز شده است.
میرزایی در پاسخ به سئوالات مسئولان تشکل های دانشجویی در زمینه وجود گروه های متعدد در مشهد و استان گفت : همین تنوع و تعدد گروه های سیاسی و ستون های قدرت در این خطه خود نقطه قوت و قدرت است و باید از آن به درستی برای توسعه استان بهره گرفت و قرار نیست دنبال تشدید مسائل و اختلافات برویم .
وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که مدیری که با همه تفکرات ، بخش ها دوست باشد ، سیاست اش سیاست معاویه است ، افزود : اینگونه نیست ما اصولی داریم که سیاست نظام و خدمت به مردم است و تکلیف ما ایجاد اجماع برای تحقق اهداف نظام و خدمتگزاری به مردم می باشد و برعکس اگر اختلافات درون را تشدید کرده و بدان دامن زنیم بر مبنای سیاست معاویه و دشمن عمل کرده ایم.




لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/119576/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید

یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود

خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است

20 اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی

افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از 8 استان کشور در دهه کرامت

برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم

کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد

ماجرای گروگانگیری خونبار!

بیش از 38 کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر

مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟

افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه

اجرای 285 عنوان برنامه در دهه کرامت در استان

پیش بینی بارش‌های سیل آسا در 21 استان/ هشدار زرد صادر شد

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

هشدار بارش شدید باران در 21 استان

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود

نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت

توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس

ساخت و افتتاح 27 مدرسه طی 6 ماه در منطقه تبادکان مشهد

فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار

فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در 6 سینمای مشهد از فردا 5 اردیبهشت 1403

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

تعزیرات خراسان شمالی به هفت‌هزار و 145 پرونده رسیدگی کرد

رکود ساخت‌و‌ساز در خراسان شمالی

امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است

اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد

رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

هشدار باران شدید در 21 استان کشور

2 هزار و 300 قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

2300 قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است

هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت

مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد

هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت

دیدار 64 نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی