پیام خراسان

آخرين مطالب

انتقاد تند جبار قوچان‌نژاد از سرپرست هیات والیبال خراسان رضوی:

آقایی که آدرس سالن مهران را هم نمی‌دانی، برای چه آمده‌ای؟ ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - سرمربی پیام مشهد به شدت از رفتارهای سرپرست هیات والیبال خراسان رضوی انتقاد کرد.
جبار قوچان‌نژاد در خصوص پیروزی تیمش مقابل عقاب نهاجا در بیستمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: بابت این پیروزی خوشحالم، اما از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. عقاب نهاجا تیم دست‌و‌پا بسته‌ای نیست. این تیم شهرداری گنبد و کاله را شکست داده‌بود و چیزی برای از دست دادن نداشت. در این دیدار بازیکنانم حریف را دست‌کم گرفته و اشتباهات زیادی داشتند.
وی با اشاره به عملکرد داوری خظارنشان کرد: نباید داور مسابقه را با اعتراضات پی‌درپی تحت فشار گذاشت، اما در پوئن حساس انتهایی ست چهارم که می‌توانستیم بازی را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود به اتمام برسانیم، مجبور به اعتراض شدم. در عین حال نباید بازی به اینجا نیز کشیده می‌شد. خدا را شاکرم که پیروز شدیم، باید 3 بر صفر پیروز می‌شدیم و این پیروزی برایم راضی کننده نبود و نسبت به عملکرد بازیکنانم در این بازی ناراحت هستم.
سرمربی پیام مشهد با تجمید از هواداران مشهدی یادآور شد: به عشق این هواداران، والیبال بازی می‌کنیم. این هواداران در سرما و گرما، با هر نتیجه‌ای کنارمان هستند. دست‌بوس این هوادارن هستم که همیشه پای تیم شهرشان ایستاده‌اند.
قوچان‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت تماشاگران از حضور در سالن‌های والیبال شرایط را بهتر خواهدکرد؟ گفت: اگر محرومیت عادلانه باشد مشکلی ندارد، اما محرومیت تماشاگران مشهدی در دیدار برابر شهرداری ارومیه به هیچ وجه عادلانه نبود. در خصوص محرومیت تماشاگران سایر شهرها نمی‌توانم قضاوت کنم، اما در مشهد تماشاگران‌مان تحریک شدند و پاسخ تیم حریف را دادند، اما نمی‌دانم چرا هوادارن و لیدرمان محروم شدند و مسببین اصلی حتی احضار نشدند. این مسائل خوشایند نیست. تا کنون صد بار گفته‌ام، الان نیز تکرار می‌کنم عدالت باید برای همه یکسان اجرا شود.
وی در خصوص ثبت نامش در انتخابات ریاست هیات والیبال خراسان رضوی اضافه کرد: برای ریاست هیات والیبال ثبت‌نام کرده‌ام، اما اگر فرد اصلحی برای این مسند پیدا شود، تمایلی برای این پست ندارم. والیبال خراسان چند سال است که از سومدیریت‌ها آسیب می‌بیند. وضعیت سالن مهران را در پایان بازی با عقاب نهاجا باید مشاهده می‌کردید. فکر می‌کنید تا بازی بعدی پیام شرایط تغییر می‌کند؟ در طول هفته کسی به این سالن دست نمی‌زند. این سالن متعلق به هیات والیبال است، اما تدارکات تیم پیام باید سالن را نظافت کند. برای هیات والیبال خراسان رضوی متاسفم که به سالن مهران هیچ توجهی ندارد. اسکوربرد سالن مهران مدتی است که از کار افتاده است، اما متولی این سالن چه کسی است؟ چرا هیج‌گونه توجهی به این سالن ندارد؟
سرمربی پیام تاکید کرد: پیام نماینده والیبال استان است و چنین مسائلی اصلا به تیم مربوط نمی‌شود. هیچ‌کس در هیات احساس مسئولیت نمی‌کند و نظافت سالن را انجام نمی‌دهد. هیات والیبال هیچ‌وقت اینجا حضور نداشته است. یکی از مسائلی که باعث شد تصمیم به حضور در انتخابات بگیرم، همین بود، اما اگر فرد اصلحی پیدا شود، کنار خواهم رفت، چرا که کارم ریاست بر هیات والیبال نیست.
قوچان‌نژاد در خصوص ثبت‌نام افراد غیروالیبالی برای ریاست هیات استان از جمله حیدر خوش‌نیت، فرماندار مشهد افزود: کارشناس 22 ساله ورزش خراسان رضوی هستم، جدا از آن که در یک خانواده ورزشی به دنیا آمده‌ام. در کنار فردی که مدیر است یا آورده مالی خوبی دارد، اگر یک فرد فنی قرار گیرد، شرایط خیلی خوب پیش خواهد رفت. دقیقا بر عکس چنین شرایطی فاجعه می‌سازد.
وی دررابطه با عدم حضور سرپرست والیبال در دیدارهای خانگی پیام، عنوان کرد: فکر می‌کنم، هیات والیبال خراسان، راه سالن مهران را نمی‌داند. دغدغه یک هیات والیبال باید مسابقات نماینده استانش در لیگ برتر باشد. به تمرینات و مسابقات پیام سر نمی‌زنند. بیایند و پاسخگو باشند که برای چه به هیات والیبال استان آمده‌‌اند؟ واقعا مانده‌ام که چه بگویم. جزو اولین نفراتی بودم که از آمدن شخص نیکویی به هیات والیبال استقبال کردم، اما نه ادبیات ایشان خوب است و نه رسیدگی‌کردنشان!
سرمربی پیام تصریح کرد: معتقدم که هرکس به هیات والیبال خراسان می‌آید، باید دلسوز این رشته ورزشی باشد. یک ماه است که اسکوربرد سالن مهران از کار افتاده، باید برای تعمیر آن در روزنامه آگهی بزنیم؟ تازه متوجه شده‌ام که یکی از آشنایان بازیکنم کارهای الکترونیکی انجام می‌دهد و قرار شده برای تعمیر اسکوربرد سالن مهران با هماهنگی فرزاد فتاحی دست به کار شویم. وقتی سرپرست هیات والیبال، به خانه والیبال سر نمی‌زند، این چیزها را هم نباید ببیند. خجالت آور است که یک ماه تابلو سالن مهران خاموش است و هیچ‌کس در هیات والیبال کَکش نمی‌گزد. آقای نیکویی برای چه به هیات والیبال آمده‌‌ای؟
قوچان‌نژاد ادامه داد: تعدادی تماشاگر ثابت داریم که هر بازی به اینجا می‌آیند. خجالت می‌کشیم که هر بازی تماشاگران باید جایگاه‌شان را با روزنامه و دستمال تمیز کنند. خجالت‌آور است که شب قبل از بازی باید تنها دغدغه‌مان نظافت سالن باشد. در شب قبل از بازی تدارکات تیم را فرستاده‌ایم که چند نفری را پیدا کند که سالن مهران را نظافت کنند. خدا شاهد است که از چنین مسائل پیش‌پا افتاده‌ای دیوانه شده‌ایم.
وی بیان کرد: افرادی هستند که به عشق والیبال از قوچان، درگز، سبزوار و سایر شهرستان‌ها برای تماشای تیم‌شان به سالن مهران می‌آیند، آن‌وقت متولی والیبال خراسان در شهر خودش به سالن مهران نمی‌آید! در شهر خودمان غریبیم و حامی نداریم. یک نفر از هیات والیبال قصد داشته به شهرداری ارومیه پیش از بازی با پیام دو جلسه تایم تمرین دهد. در حالی که تمام تیم‌ها طبق قانون، حق‌شان یک جلسه تمرین است. در پاسخ به ما گفته‌اند که "پول بدهند، سالن را در اختیارشان قرار می‌دهیم." در سایر شهرها، رییس هیات‌ والیبال‌شان، در حمایت از تیم شهرش برای یک پوئن می‌خواهد خودش را از روی سکو به پایین پرت کند. آن‌وقت در اینجا می‌بینیم که سرپرست هیات والیبال خراسان، در سوارکاری خودش را از روی اسب به پایین پرت می‌کند.
سرمربی پیام مشهد تاکید کرد: یکی از هواداران در یک جلسه تمرینی به طعنه‌ می گفت که "آقای قوچان‌نژاد سالن مهران را تمیز نمی‌کنید؟" در حالی که هیچ عبایی از انجام دادن این کار ندارم، اما مگر متولی سالن مهران، قوچان‌نژاد است؟ مگر متولی والیبال خراسان من هستم؟ هیات والیبال خراسان پس چه‌کاره است؟ تا کنون یک بار هم پیش نیامده که بگویند شما زنده‌ یا مرده هستید؟
قوچان‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: از هیات والیبال خراسان بپرسید که در این محرومیت‌ها برای پیام چه کرده است؟ چه نامه‌ای به فدراسیون والیبال زده‌ و از این تیم حمایت کرده‌ است؟ یک بار هم نگفتند که برای این تیم چه کمکی از دست‌مان برمی‌آید؟ وضعیت خیلی افتضاح است. متولی والیبال خراسان پایش را در تمرینات و مسابقات پیام نمی‌گذارد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا دیدارهای تیم پیام پخش زنده تلوزیونی ندارد، اظهار کرد: در خصوص این قضیه اطلاعات دقیقی ندارم. آنقدر دغدغه‌های‌مان زیاد است که حتی متوجه نمی‌شوم در زمان بازی چه کسانی بازی را پوشش می‌دهند، اما همین که هیات والیبال خراسان حضور دارد خیلی خوب است! هیات والیبال در حمایت از این تیم می‌تواند چنین مشکلاتی را حل کند. این سالن درآمد دارد. درآمد این سالن کجا می‌رود؟ مشکل صدا و سیما را حل کنند و نگذارند ارتباط این تیم با صدا و سیما قطع شود. معتقدم که اگر خراسان یک سالن 10 هزار نفری داشته باشد، تکمیل خواهد شد. عده‌ای از تماشاگران‌مان به دلیل ترس بیرون ماندن از سالن مهران، در روز بازی به تماشای مسابقه نمی‌آیند. در حال حاضر سه هفته گذشته که حتی بازی‌های پیام را در خانه هم نمی‌توانند تماشا کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/134684/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت

بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!

کشف محموله 512 کیلویی شیشه در تایباد

تجدید پیمان با آرمان شهدا

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

لغو پرواز مشهد - دبی به‌دلیل عدم پذیرش فرودگاه مقصد

آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است

امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود

بیش از 12 میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»

هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند

کشف محموله 566 کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١5٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار 1403

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید

ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!

حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم)

رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی منصوب شد

کشف محموله سنگین مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا

اتمام 53 پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی

برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از 3 هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس

کشف پراید سرقتی کمتر از 2 ساعت در طبس

پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی

تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است

دبیر کل سازمان ملل: تنها یک خطای محاسباتی در خاورمیانه، برای جهان فاجعه بار خواهد بود

کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد

درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک

پسربچه 7ساله در آب‌های سطحی روستای ازمیغان طبس غرق شد

تصادف مرگبار 2 سواری با تریلر در جاده مشهد - تربت حیدریه

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان

کشف بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد

ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند

یک کشته و 4 مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

عفو و بخشودگی 3 محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است