پیام خراسان

آخرين مطالب

معاون وزیر ورزش و جوانان:

خدمت مسئولان به دلیل چالش ها بخوبی دیده نمی شود ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - بیرجند - معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: هر مسئول در هر جایی که قصد خدمت داشته باشد، چون چاله ها و مشکلات زیادی وجود دارد که رفع آن نیازمند زمان است آن خدمت مسئول به خوبی دیده نمی شود.
  امیررضا خادم در گردهمایی مسئولان ستادی و رئیسان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولان هیات های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی افزود: کشور در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و در وضعیت جنگ اقتصادی هستیم و سال آینده هم دشوار است.
وی گفت: مسئولان باید تهمت، توهین و غیره را قبول کنند و گرنه مسئولیت قبول نکنند چون اگر ما مسئولان هم متوقع بوده و توقع هم ایجاد کنیم شرایط بدتر می شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: واقعیت این است که باید برای آیندگان شرایطی را فراهم کنیم که آنها در شرایط حساس کنونی نباشند و تقاضا دارم که سطح توقع جامعه ورزشی و جوان را توجیه کنیم هرچند یک قهرمان انتظار دارد بعد از قهرمانی به او توجه شود.
وی گفت: در جامعه ما موضوع پول و اعتبار مهم شده و حق هم دارند؛ چون به ناگاه می بینند که سه هزار میلیارد تومان نیست و از این طرف می گوییم پول نیست و از آن طرف این مبلغ گم می شود یعنی پول بوده اما درست توزیع نشده است.
خادم ادامه داد: در جلساتی که با مدیران کل استان ها داشتم، احساس کردم که مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی فردی کاربلد است و امیدوارم شرایط داخل استان به شکلی باشد که وی بتواند برای بهبود اوضاع ورزش تلاش کند.
وی گفت: اینکه آقای سرپرست پذیرفت از تهران به این استان بیاید برای ما موجب خوشحالی شد و متاسفم الان که اینجا با جان و دل کار می کند، مسائل و حرف و حدیث هایی برایش ایجاد کرده اند که این مسائل را به وزیر ورزش و جوانان منتقل کردیم و ایشان به طور قطعی اعلام کردند آقای سرپرست با قدرت به کارش در خراسان جنوبی ادامه دهد.
معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در 2 سال اخیر در شورای معاونان نخستین بحثی که مطرح می شود، حوزه جوانان است و به علت حساسیتی که در شورای معاونان نسبت به این موضوع است هر هفته مدیران کل باید گزارش تسهیلات بانکی در حوزه جوانان و موضوعاتی که مرتبط با بحث تشکل هاست را توضیح دهند.
وی گفت: در این 9 ماه که آقای سرپرست مدیریت ورزش و جوانان خراسان جنوبی را عهده دار است 6 اعتبارنامه دیگر برای سازمان های مردم نهاد گرفته شده و سه اعتبارنامه دیگر هم به زودی می گیرند که این یعنی هر ماه یک سمن به سمن های استان افزوده شده است.
خادم افزود: به عنوان کسی که پروژه پایان نامه کارشناسی ارشدش بحث ساختار سازمان ملی جوانان بود، می گویم هیچ تفاوتی بین سازمان ملی جوانان مستقل با وضعیتی که امروز در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، نیست اما به دلیل اینکه مجزا شدن این 2 بخش مطالبه عمومی است ما به دنبال آن هستیم.
وی اظهار داشت: سمن ها باید مورد توجه قرار گیرد اما حمایت دولت حمایت مالی نیست چون اگر دولت به آنها هم مستقیم پول دهد، بخشی از دولت شده و دیگر خصوصی نیستند پس باید دستگاه ها شرایط کار برای سازمان های مردم نهاد را فراهم کنند.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بحث استخدام در همه کشور وجود دارد اما کوچک سازی دولت و ندادن مجوز استخدام در دست وزارت ورزش نیست چون اگر این کار امکانپذیر بود نمایندگان مجلس تعداد زیادی مجوز استخدامی می گرفتند که فکر نمی کنم در این چهار سال نماینده ای حتی یک مجوز استخدامی گرفته باشد.
وی گفت: غیر از شخص رئیس جمهوری هیچ کس نمی تواند دستور استخدام را بدهد مگر در شرایط خاص و تقاضای ما از هیات های ورزشی این است که سرمایه گذاری آنها ابتدا روی مربی و نه ورزشکار باشد.
وی افزود: وقتی مربی رشد پیدا کند او چند نفر را می سازد و زمینه ایجاد قهرمانان خوب فراهم می شود.
خادم بیان کرد: بحث سیاسی بودن و سیاسی شدن و مطالبی که گاهی می شنوم موجب تاسف است، بنده پنج سال در وزارت ورزش و جوانان فعالیت دارم و چهار سال هم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بودم و مگر اتفاق خاصی بوده که با راننده جایی رفته باشم چون با مردم بودن برایم راحت تر است.
وی گفت: زمانی که به وزارت ورزش آمدم بودجه ورزش کشور هزار میلیارد تومان بود و امروز این بودجه به 2 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده است و طرح ها و موضوع های دیگری مثل مالیات بخش خصوصی را پیگیری کردیم که لحاظ شود چون حذف شده بود و کسی که برای ورزش هزینه می کند هزینه قابل قبول مالیاتی اش حساب شود و این ارزش افزوده اتفاق بزرگی برای ورزش کشور بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: چهار هزار طرح نیمه تمام در سطح کشور داریم و اینها میراثی است که از گذشته باقی مانده و توزیع عادلانه در خصوص اماکن ورزشی و نیاز مناطق مختلف اتفاق نیفتاده است.
وی گفت: این کار موجب شده در بعضی جاها مازاد اماکن ایجاد شود ولی در عین حال میلیاردها تومان برای یک پروژه هزینه شده و نیمه تمام مانده اما پول بیت المال است و باید تمام شود اما بعضی جاها حتی یک سالن کوچک هم ندارند.
خادم بیان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان این بوده که خیلی از ورزشگاه های پنج هزار و 15 هزار نفره که واقعا یک شهر نیازمند آن نیست، تعداد صندلی هایش را کم کند و این تفاهم نامه توسط وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان حوزه های مختلف انجام دهیم و هزینه ها به حداقل برسد که موجب شده بسیاری از پروژه ها قابل اتمام و واگذاری به مردم برای بهره برداری شود.
7559*3028

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/140524/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد

5 واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

راهپیمایی مردم نیشابور، سبزوار، بردسکن و درود

واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است

دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه

برخورد شدید 3 دستگاه پراید در جاده قدیم نیشابور

راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم شهر تیتکانلو در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

5 مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار

5 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار

پلمب 5 واحد متخلف صنفی در مشهد

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(31 فروردین 1403)

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان

ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت 5 نفر شد

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

هوا تا 2 روز دیگر آرام است

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم

نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی

عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود

نباید با بانوان در معابر برخورد شود

عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود

راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی با شکوه مردم مشهد در حمایت از مردم غزه

با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت

علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق

اجتماع مردم قوچان در حمایت از عملیات «وعده صادق»

آیا انتخاب غذا ژنتیکی است؟

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»/ اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق