پیام خراسان

آخرين مطالب

دبیر فدراسیون تکواندو خبر داد

برگزاری مسابقات بین‌المللی در گناباد پس از تاسیس فرودگاه ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - دبیر فدراسیون تکواندو گفت: برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در گناباد برنامه ریزی کرده‌ایم و منتظر تاسیس فرودگاه این شهرستان هستیم.
مسعود امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، با ابراز رضایت از وضعیت اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون تکواندو از ابتدای سال فعالیت زیادی داشته‌است. در حوزه‌ دختران و پسران بیش از 2 هزار ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند. ترکیب تیم‌های ملی مشخص شده و حدود 11 تیم در گروه‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان برای بانوان و آقایان به صورت مستمر در حال تمرین هستند. هیچ کمبودی در زمینه‌ اسکان، تغذیه، نظارت، کادرفنی و اردوها وجود ندارد. اولین اردوی سال جاری را فروردین ماه در صربستان برای بانوان داشتیم. اکنون نیز برای دختران اردوی مشترکی در صربستان داریم. میزان توجه به دختران و پسران برابر است.
وی درخصوص توقع فدراسیون از بانوان برای رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: رقابت‌ها بسیار نزدیک و سخت شده است، در تلاشیم بتوانیم با آرامش در این تورنمنت به نتایجی مطلوبی دست یابیم. دختران تکواندوکار ایران توانمند هستند. آن‌ها در مسابقات کانادا در میان بیش از صد کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. انتظار از دختران تکواندوکار بالا رفته اما نمی‌خواهیم آن‌ها را در فشار روحی قرار دهیم. هم در جامعه و هم ما از بازیکنان توقع داریم تا نتایج خوبی رقم بخورد، اما در تلاشیم دختران تکواندوکار در یک فضای آرام در اردو خوب پیش بروند. طی گفت‌وگوهایی که با کادرفنی تیم ملی، خانم‌ها عمرانی، اولادی و صفرپور داشتیم و با توجه به ارتباط مستمر سازمان تیم‌های ملی، وضعیت را خوب می‌بینیم.
دبیر فدراسیون تکواندو با بیان اینکه شرایط تکواندوی خراسان مطلوب است، درخصوص عملکرد هیئت تکواندو استان بیان کرد: در ارزیابی هیئت‌های تکواندو کشور، تهران، البرز و خراسان رضوی سه استان برتر بودند. این ارزیابی معیارهای فراونی دارد و کمی و کیفی است. این ارزیابی نشان داده که تکواندو در خراسان رضوی خوب پیش می‌رود. در انتخابات روسای هیئت‌های تکواندو در کشور نیز، رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی به عنوان دبیر هیئت‌های سراسر کشور منتخب شد. ایشان مطالب و مسائل را می‌گیرد و آن‌ها را به فدراسیون، هیئت رئیسه، ارکان و کمیته‌ها منتقل می‌کند.
امینی ادامه داد: برنامه‌ریزی فدراسیون این است که یک برنامه ملی یا بین‌المللی را در شهرستان گناباد داشته‌باشیم. مدیر فرودگاه گناباد قول داده‌ تا بهمن ماه این فرودگاه افتتاح شود. ورزشکاران از سراسر دنیا حضور پیدا می‌کنند تا بتوانیم برای نخستین بار یک اتفاق خیلی بزرگ را به میزبانی خراسان رضوی در شهرستان گناباد داشته باشیم. از این شهرستان بازدید کرده‌ایم، زیرساخت‌ها و خوابگاه‌ها آماده است، مسئولین شهری هماهنگی و هارمونی بسیار خوبی دارند و در آن تاریخ می‌تواند یک اتفاق بسیار خوب در کشور بیافتد.
وی در خصوص سرپرست نشدن حسین‌زاده پس از اتمام دوران ریاستش در هیئت تکواندو استان اظهار کرد: عرفی وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تلاش می‌کند اگر مهلت قانونی ریاست فردی تمام شد، برای هیئت سرپرست انتخاب شود. در فدراسیون اختلاف دیدگاهی با اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم و علت طولانی شدن انتخاب سرپرست برای هیئت تکواندو استان همین بود. معمولاً اداره کل ورزش و جوانان از همکاران خود برای تضمین برقراری عدالت استفاده می‌کند. حرف ما این بود که فدراسیون آدم بزرگ و افراد پیشکسوت مانند جواد محسنیان، امیدفر، بیابانی و... در استان‌ها زیاد دارد که با دان‌های بالا بیش از 40 سال سابقه حضور دارند، چرا از این افراد استفاده نکنیم؟
دبیر فدراسیون تکواندو اضافه کرد: دان 9 و 10 بالاترین دان‌های دنیاست. ما در کشور یک دان 9 بین‌المللی داریم اما در استان خراسان رضوی دو تکواندوکار دان 8 داریم. از بین این دو فرد، استاد صنم‌یار و جواد محسنیان، که هر دو گزینه سرپرستی هیئت تکواندو استان بودند تفاهم اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون این بود که محسنیان سرپرست شود و انتخابات را به خوبی برگزار کنیم. تنها دلیلی که حسین حسین‌زاده سرپرست هیئت تکواندو استان نشد کاندیداتوری ایشان برای انتخابات آینده بود وگرنه هیچ مشکل دیگری وجود نداشت. در استان‌های دیگر مانند فارس، شادگان برای دور بعدی کاندیدا نشد و به عنوان سرپرست منصوب شد. حسین‌زاده 4 سال تلاش کرد، مردم نیز خدمات ایشان را می‌بینند لذا اگر قرار باشد به ایشان یا فرد دیگری رای بدهند باید فضای سالم و بی‌شائبه‌ای فراهم باشد.
امینی ادامه داد: برخی کاندیداها درخواست داشتند که در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید حضور داشته باشند و من به مزاح گفتم هر کس انصراف می‌دهد می‌تواند در این جلسه حضور داشته باشد. حسین حسین‌زاده نیز با عنوان رئیس سابق هیئت تکواندو در این مراسم حضور داشت. نمی‌شد 16 کاندید در این مراسم حضور داشته باشند.
وی گفت: تکواندو خراسان رضوی اکنون به جایی رسیده که اگر همه کمک کنیم می‌تواند یکی از مدعیان جدی در فضای جاری کشور باشد، زیرا اکنون فضا برای همه وجود دارد.فدراسیون تکواندو، لیگ و مسابقات آزاد برای نونهالان، نوجوانان و حتی خردسالان برگزار می‌کند که این امر تقریباً در دنیا بی‌نظیر است. تیم نونهالان ایران قریب به 24 سال است که کار می‌کند، خود سازمان جهانی تکواندو چنین لیگی را ندارد و این نشان می‌دهد که برای آینده کشور برنامه‌ریزی شده است. در آینده قهرمانان خوبی را به ایران و دنیا تقدیم خواهیم کرد. خراسان رضوی نیز می‌تواند در این رده با همدلی، همراهی، همگامی و همین فضایی که وجود دارد برای خود یک سهم جدی تعریف کند. خراسان رضوی یکی از قطب‌های تکواندو کشور است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/158213/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آتش‌سوزی یک مهمانپذیر در اطراف حرم مطهر رضوی

بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی

تولید بیش از 50 اثر گرافیکی درباره واقعه صحرای طبس

اعزام تیم واکنش سریع شرکت آبفای خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان

کاشت 300 اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس

دشت‌های زیبای کلزا در خراسان شمالی به روایت تصاویر

خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ (+ عکس)

توزیع 8 هزار جعبه تخم نوغان بین نوغانداران خراسان شمالی

کشف و ضبط مقادیری گوشت چرخ کرده فاسد از یک اغذیه فروشی در سبزوار

اهدای عضو به 4 بیمار زندگی دوباره بخشید

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

برگزاری همایش نمایش اسب در طبس

کشت محصولات بهاره در خراسان جنوبی آغاز شد

رونمایی از نماد شهدای ورزشکار در خراسان جنوبی

دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد به آشخانه برخورد کردند

نمایش «UN12» در مشهد

تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار

زمین در حصار زباله های پلاستیکی است/ این یک بار مصرف های آسیب زا

توقیف خودروی حامل ماهی تازه بدون گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی در تربت حیدریه

چرا ون‌های وزارت کشور در مشهد هنوز واگذار نشده‌اند؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: جهت تحقق شعار سال دولت و مجلس هر 4 ماه یک‌بار گزارش دهند/ وقتی مردم را پای کار آورده‌ایم موفق بوده‌ایم + فیلم

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی در سال 1402

قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت

تغییر قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران

خبری تازه و مهم برای دارندگان دسته چک

واکنش وزارت اقتصاد به شایعه برکناری خاندوزی

مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 21 فروردین 1403

بلیت هواپیما تا 2 هفته دیگر گران می‌ شود

خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 25 فروردین 1403

خبر مهم بانک مرکزی درباره کارت های بانکی

باهنر: نباید به اندازه تورم، حقوق ها را افزایش داد

کرایه تاکسی ها از این تاریخ افزایش خواهد یافت

زمان افزایش 60 درصدی حقوق بازنشستگان

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 26 فروردین 1403

واکنش به صف های طولانی پمپ بنزین در تهران

طرح جدید برای کنترل مشترکان بدمصرف برق

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 27 فروردین 1403

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 28 فروردین 1403

هشدار رئیس سازمان بورس به بانک مرکزی

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 29 فروردین 1403

تاریخ افزایش کرایه حمل و نقل عمومی اعلام شد

زمان واریز سهمیه جدید بنزین اعلام شد

آخرین وضعیت قیمت گوشت، مرغ، روغن و برنج

کاهش محسوس قیمت انواع سکه و طلا؛ دلار در کانال 66 هزار تومانی قرار گرفت

قیمت پیامک 4 تومان افزایش یافت