پیام خراسان

آخرين مطالب

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی:

با میزبانی از قرعه‌کشی لیگ برتر ظرفیت مشهد را به نمایش گذاشتیم / از شهرخودرو حمایت می‌کنیم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - احسان اصولی گفت: با توجه به اینکه شهرخودرو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نماینده فوتبال خراسان است، کمک‌هایمان به این تیم همچون گذشته ادامه خواهدداشت.
احسان اصولی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر نوزدهم در مشهد که شب گذشته در تالار شهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: از ابتدای حضور در هیات فوتبال خراسان رضوی بنا داشتیم که در مراسم‌ها و اتفاقات فوتبال ایران، نقشی پررنگ و فعال داشته‌باشیم. مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال نیز از جمله برنامه‌هایی ست که بیننده زیادی دارد و علاقه‌مندان به فوتبال به صورت جدی آن را دنبال می‌کنند. خوشبختانه توانستیم با میزبانی مناسب که بازخوردهای مناسبی هم داشت، ظرفیت بالای کلانشهر مشهد را به نمایش بگذاریم.
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: مشهد باید سهم بیشتری در مناسبات و مراسمات ملی و بین‌المللی عرصه فوتبال داشته‌باشد. بر همین اساس پیشنهاد میزبانی از قرعه‌کشی را به تاج، رییس فدراسیون فوتبال ارائه کردیم و خوشبختانه با موافقت ایشان، میزبانی را گرفتیم. این رویداد ملی را توانستیم در 48 ساعت مدیریت کنیم و به شکلی مناسب و در خور شان برگزار شد. یکشنبه به هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام شد که این مراسم روز سه‌شنبه برگزار خواهدشد. 
وی در خصوص برگزاری فستیوال‌های ویژه استعدادیابی در رده‌های پایه تصریح کرد: برنامه استعدادیابی از نونهالانی که در مناطق کم‌برخوردار مشهد هستند را آغاز کردیم تا هیچ فرد علاقه‌مندی با وجود استعداد، از پیشرفت و شکوفایی به خاطر حضور در مناطق محروم باز نماند. بانک اطلاعاتی کاملی نیز در نظر داریم تا تشکیل دهیم. این بانک بر اساس تست‌هایی ست که مربیان در فستیوال از شرکت‌کنندگان می‌گیرند.
اصولی خاطرنشان کرد: در نهایت افراد مستعد به تیم‌ها در رده‌های مختلف سنی معرفی می‌شوند. امیدواریم با حرکتی سنجیده و با برنامه، همواره بتوانیم نیروی انسانی لازم و کافی را در فوتبال داشته‌باشیم تا از این اتفاق هم تیم‌های استان و هم فوتبال ملی سود ببرد. معتقدم این حرکت، چند سال بعد به نتیجه می‌رسد و کام فوتبال خراسان را شیرین خواهدکرد.
اصولی در رابطه با تشکر مدیران باشگاه شهرخودرو بابت حمایت‌های شورای شهر و شهرداری مشهد از این تیم تاکید کرد: تیم شهرخودرو نماینده شایسته ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست. برای ما این تیم و سرنوشتش به شدت مهم است و همه پیگیری‌های ما برای موفقیت این تیم است تا با نتایج خوب، دل مردم خراسان رضوی و مشهد شاد شود. 
وی افزود: فضا برای انتقاد همواره باز است و از اینکه نکاتی گفته شود، همواره استقبال می‌کنیم. قطعا هیچکس بی‌ایراد و بی‌نقص نیست. در سال گذشته شورای شهر و شهرداری مشهد همراهی خود را با تیم شهرخودرو ثابت کردند. همانطور که سال گذشته نسبت به شهرخودرو و سرنوشتش بی‌تفاوت نبودیم، امسال هم اجازه نمی‌دهیم این تیم تنها باشد. حمایت را داشتیم و خواهیم‌داشت.
اصولی تاکید کرد: در شهرداری و شورا اعتقادی به تیمداری و تصدی‌گری در ورزش نداریم و معتقدیم کار باید به مردم واگذار شود. انشالله امسال هم حمایت را ادامه خواهیم‌داد. نکته مهم این است که مثلا فراهم کردن زیرساخت‌های استاندارد، زمان‌بر است ولی همه آماده‌اند تا امکانات موجود فعلی را در اختیار شهرخودرو قرار دهند و در این مورد هیچ کوتاهی نخواهیم‌کرد، زیرا شهرخودرو را تیم خودمان و مردم استان می‌دانیم. حمایت از شهرخودرو را ارج می‌نهیم و از کسانیکه در این زمینه ورود کرده‌اند، ممنونیم.
وی افزود: بر اساس بضاعت و امکانات‌مان می‌توانیم کمک کنیم. تیمداری و کمک دو مقوله جدا هستند. از صحبت‌ها و نگاه مدیران شهرخودرو به ما ممنونیم و در آینده نیز به خاطر دل شاد شدن مردم مشهد و استان، کمک خواهیم‌کرد.
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص آغاز به کار ستاد حضور شهرخودرو در مسابقات اسیایی و میزبانی مشهد از این رقابت‌ها گفت: امروز جلسه‌ای در این خصوص با حضور مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال و رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی داشتیم که اتفاقا صحبت‌های خوبی هم در آن مطرح شد. استاندار استقبال خوبی داشت و اقدامات لازم را خواهندداشت. در هیات فوتبال هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن از این مسابقات میزبانی کنیم. دوستان در آستان قدس رضوی و اداره کل ورزش و جوانان و ... هم برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند. هماهنگی‌های لازم باید بین دستگاه ها و نهادهای مختلف شکل بگیرد و در این خصوص تلاش می‌کنیم.
اصولی در رابطه با نامه‌ای که گفته می‌شود از سوی فدراسیون والیبال به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارسال شده مبنی بر اینکه مالک قبلی از پس هزینه‌های تیم برنیامده و امتیاز والیبال به اداره کل واگذار شده، گفت: هدف ما این است که نمایندگان استان بتوانند در سطوح بالا در رشته‌های مختلف ورزشی، حضور یابند و مردم از موفقیت‌ها شاد شوند و به این تیم‌ها افتخار کنند.
وی افزود: سال گذشته نیز در راستای حمایت ورود کردیم، اما گاهی برخی توقع دارند به جای حمایت، تیمداری کنیم. سال گذشته در والیبال کمک کردیم تا چراغ سالن مهران روشن بماند. امسال هم نگاه ما بر همین اساس است زیرا این امتیاز ارزش زیادی برای والیبال‌دوستان خراسانی دارد، البته سایر مجموعه‌ها هم باید کمک کنند و نمی‌شود که آورده‌ای نداشته‌باشند. در چارچوب آیین‌نامه‌ای که هفته گذشته در کمیسیون فرهنگی شورا به تصویب رسید و انشالله با طی کردن مراحل، به تصویب شورا هم برسد، حمایت از ورزش قهرمانی را دوباره استارت می‌زنیم تا از تیم‌های با اثرگذاری اجتماعی بالا حمایت کنیم.
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص فعالیت تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی گفت: یکی از پایه‌های ورزش، حضور پررنگ بانوان است. هیات فوتبال خراسان رضوی، صاحب امتیاز تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی است. فاطمه شریف به عنوان نایب رییس هیات فوتبال و سرمربی این تیم، در حال بستن تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی در این تیم حضور خواهندداشت. در این مسابقات انشالله برای مشهد، افتخار شیرینی رقم خواهدخورد. واقعیت امر این است که به موفقیت تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی خوش‌بینم. 
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/169697/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارسال 2200 تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

ارسال 2200 تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از 10دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در 2دقیقه دود شد!

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد

5 واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

راهپیمایی مردم نیشابور، سبزوار، بردسکن و درود

واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است

دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه

برخورد شدید 3 دستگاه پراید در جاده قدیم نیشابور

راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم شهر تیتکانلو در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

5 مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار

5 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار

پلمب 5 واحد متخلف صنفی در مشهد

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(31 فروردین 1403)

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان

ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت 5 نفر شد

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

هوا تا 2 روز دیگر آرام است

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم

نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی

عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود

نباید با بانوان در معابر برخورد شود

عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود

راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق