پیام خراسان

آخرين مطالب

قایق آرزوهای والیبال خراسان رضوی در گرداب اختلافات ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان -  تیم والیبال پیام خراسان با وجود همه کمبودها پارسال در دقیقه 90 به جمع 13 تیم لیگ برتر والیبال پیوست و توانست ناباورانه به عنوان یگانه نماینده والیبال خراسان رضوی به جایگاه دور از انتظار سومی دست یابد اما امروز این تیم دچار اختلافات داخلی شده و آینده ای نامعلوم برای والیبال حرفه ای استان ترسیم کرده است.

پیش از ظهور پیام خراسان با مربیگری جبار قوچان نژاد و بهره گیری از عنوان باشگاه پیام ، والیبال دوستان خراسان رضوی و مشهد تنها تماشاگر بازیهای لیگ برتر والیبال بودند اما با تیم پیام، والیبال خراسان رضوی روحیه گرفت و والیبال دوستان نیز تبدیل به هوادارانی پرو پا قرص برای این رشته مهیج شدند.
اما این اواخر اختلافاتی بین علی شیخ الاسلامی، مدیر عامل باشگاه پیام خراسان و جبار قوچان نژاد سرمربی تیم بروز کرده است که چشم اندازی روشنی را برای این تیم استانی ترسیم نمی کند.
قوچان نژاد که هنوز به عنوان سرمربی تیم والیبال پیام خراسان شناخته می شود در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مجوز باشگاه پیام برای رشته فوتبال ثبت شده بود و در تاریخ 20 تیر ماه 97 نیز پایان یافته است و از طرفی بازیکنان تیم پیام 20 میلیارد ریال از این باشگاه طلب دارند.
وی افزود: در لیگ سال گذشته به این علت که تیم، نیازمند باشگاه بود از این مجوز پیام خراسان با موافقت فدراسیون والیبال استفاده شد اما در حال حاضر این باشگاه صلاحیت مالکیت تیم را ندارد و فدراسیون تصمیم گیری درباره مالکیت تیم را به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی واگذار کرده است.
او ادامه داد: در لیگ گذشته، شهرداری و موسسه شهرآرا با درخواست تیم برای انجام مسابقات کمک های فراوانی کردند و حتی عددی برای میزان هزینه کرد خود اعلام نکردند لذا تیم تنها از مجوز باشگاه پیام استفاده کرد نه اینکه باشگاه برای تیم هزینه ای کرده باشد.
پیام نیز مانند بیشتر باشگاه ها بدهی دارد
مدیر عامل باشگاه پیام خراسان نیز گفت: رشته والیبال هم اکنون به مجوز این باشگاه اضافه شده و در حال تمدید مجوز باشگاه و طی پروسه اداری یاد شده هستیم.
علی شیخ الاسلامی در خصوص بحث بدهی ها نیز افزود: با توجه به وعده هایی که شهرداری داده بود هفته آینده جلسه ای با مسئولان این نهاد برگزار خواهد شد تا شهرداری اعلام نظر کند چه کنیم.
وی ادامه داد: نامه مهلت به این تیم برای تسویه با بازیکنان تا 15 مرداد که مد نظر منتقدان باشگاه است مربوط به همه تیم هاست و جالب است بدانید تا به حال فقط دو تیم با وجود مشکلات مالی کنونی قادر به تسویه با بازکنان خود شده اند و تیمهای دولتی و بزرگی مانند پیکان همچنان بدهکارند.
مدیر عامل باشگاه پیام خراسان گفت: سال گذشته تیم به باشگاه پیام واگذار شد و این تیم در اختیار باشگاه خواهد بود و سرمربی جدید تیم یعنی اکبر خداوردی که پیش از این هدایت تیم شهروند اراک را بر عهده داشت برای مربیگری انتخاب شده و هم اکنون مشغول به کار است.
شیخ الاسلامی افزود: بازیکنان فصل گذشته قراردادشان یک ساله بود که متاسفانه تحت تاثیر سرمربی فصل پیش یعنی آقای قوچان نژاد به جز سه نفر بقیه به باشگاه مراجعه نکردند و اگربازیکنان پس از مهلت مقرر باز نگردند از بازیکنان محلی استفاده می کنیم.
وی ادامه داد: از نظر قانونی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فدراسیون والیبال نمی توانند برای تغییر مالکیت تیم پیام تصمیم گیری کنند مگر اینکه بر اساس ادله و مدارک نظر دهند.
مدیر عامل باشگاه پیام خراسان گفت: در حالی که بیشتر تیم ها بدهکارند و برخی حتی تا 40 میلیارد ریال به فدراسیون والیبال بدهی دارند حذف پیام خراسان به علت بدهی ها ممکن نیست.
شیخ الاسلامی افزود: اگر همه تیم ها هم تسویه حساب کردند و فقط پیام خراسان باقی ماند باز هم نمی توانند ما را کنار بگذارند و باید نماینده جدید معرفی کنند تا بیاید رضایت باشگاه پیام را برای گرفتن مالکیت تیم جلب کند.
وی ادامه داد: پیش از این داوری، سرپرست فدراسیون نیز اعلام کرده است که از نظر فدراسیون نماینده والیبال خراسان رضوی تیم پیام خراسان است و هرتیمی که بخواهد جایگزین شود باید با اجازه باشگاه پیام باشد.
شکایت از سرمربی سابق پیام
مدیر عامل باشگاه پیام خراسان گفت: شکایتی نیز از سرمربی و سرپرست فصل قبل یعنی آقایان قوچان نژاد و سالاری برای انعقاد چهار قرارداد صوری با سه بازیکن و یک نفر از کادر فنی تنظیم کرده ایم.
شیخ الاسلامی افزود: متاسفانه متوجه شدیم این قراردادها در فدراسیون ثبت نشده و کارتی هم برای این بازیکنان صادر نشده است و البته 50 درصد قرارداد آنها نیز دریافت شده است اما مثلا یک روز در هفته سرتمرین می آمدند و اگر از طریق فدراسیون پاسخی در این خصوص نگرفتیم شکایت را در مراجع قضایی مطرح می کنیم.
فرصت فدراسیون به باشگاه برای تسویه حساب پایان یافت
هفته گذشته فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی معرفی و پذیرش باشگاه پیام خراسان به عنوان نماینده والیبال استان در لیگ برتر والیبال توسط هیات والیبال استان را به دلیل فقدان مجوزهای قانونی، نتیجه سهل انگاری سازمان لیگ توصیف کرده بود.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز ضمن تایید این نامه گفت: باشگاه بعد از مکاتبات با فدراسیون برای اخذ مدارک و مجوز خود برای رشته والیبال اقدام کرده و پرونده آن باشگاه در خصوص تمدید مجوز و راه اندازی رشته واالیبال در دست اقدام است.
امیر زارعی افزود: فدراسیون با شکایت بازیکنان تا 15 مرداد به تیم پیام فرصت داد تا اگر بخواهد به عنوان نماینده استان در لیگ برتر 98 حضور داشته باشد بدهی بازیکنان و کادر فنی را تسویه کند.

شهرداری در صورت تمایل برای تیم داری اعلام آمادگی کند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه فدراسیون والیبال از اداره کل خواسته نماینده استان در لیگ برتر والیبال را معرفی کند گفت: از آنجایی که سال قبل شهرداری مشهد به این تیم کمک کرد به شهرداری گفته ایم اگر این نهاد بخواهد با تیمی به نام شهرداری یا شهرآرا در لیگ حاضر شود و تیم داری کند اعلام کند تا موضوع به فدراسیون والیبال اعلام شود.
زارعی افزود: باشگاه پیام خراسان اگر مجوز فعالیت در رشته والیبال را بگیرد و بدهی مربی و ورزشکاران را تسویه کند و تعهدات خود را به فدراسیون را نیز انجام دهد می تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد.
وی ادامه داد: البته اگر قرارداد بازیکنان یک ساله باشد آنان خود مختار هستند که در چه تیمی بمانند و به طور طبیعی در هر جایی که برای آنان از لحاظ اقتصادی به صرفه تر باشد بازی خواهند کرد.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/170049/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه 28 فروردین

راه اندازی 9 سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم

دستگیری 3 سارق احشام با 9 فقره سرقت در اسفراین

طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت

نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 28 فروردین 1403+ جدول

گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه 28 فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت

حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال

گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران

فعال بودن 12 اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه

بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است

زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد

استخراج بیش از 2میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند

«مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن

برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است

آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور

وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود

◄ الحاق 5 هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی

راه اندازی  9 سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

استخراج 2 میلیون و 650 هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی

اعزام 170 زائر کرمانشاهی به حج عمره

اعتبار 4000 میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی

161 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید

اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است

ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم

بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند

رنگین شدن دشت‌های انابد با شکوفه‌های کلزا + تصاویر

برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران

فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید

مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند

واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد

عملیات «وعده صادق» دنیا را تکان داد

تجمع مردم خواف در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل غاصب

اعزام 2 بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان

اعزام بیش 3 هزار یزدی به سرزمین وحی

ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه

«وعده صادق» انتقامی که دل ملت ایران را شادمان و دشمن را ناتوان کرد

فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی

مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد

بهره برداری از هزار و 427 واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی

راز تمیزترین هوای زمین