پیام خراسان

آخرين مطالب

وحشی‌گری‌ تمدن غرب به مردم تفهیم شده است سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - بیرجند - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وحشی‌گری‌ تمدن غرب به مردم تفهیم شده و مقاومت نیروهای مسلح در عمل این موضوع را به دنیا نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: شگرد، مکر و حیله افرادی که دم از تدین می‌زدند و با اسم دین ظلم، تجاوز، آدم‌کشی و ویرانی انجام می‌دادند رسوا شده است.
وی اظهار داشت: امروز ادعاهای دروغ و مکر و حیله دشمن به رسوایی کشیده شده است و افرادی که همراه این دسته بودند نیز آنان را ترک می‌کنند.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: یکی از دیپلمات‌ها اماراتی می‌گوید تاریخ را به دو بخش قبل و بعد از ساقط شدن پهباد آمریکایی تقسیم کرده است، یعنی بعد از سقوط پهباد فهمیدند آمریکا حتی از خود نمی‌تواند دفاع کند.
وی عنوان کرد: بعد از شکست‌های پی در پی هر کدام کنار کشیدند لذا فتنه‌انگیزها در باتلاق ماندند، اینها تنها پیروزی نظامی نیست بلکه پیروزی مطلق است که هم در بست و بازوی قدرتمند نظامی به آنها تکانی دادید که فهمیدند چه خبر است، هم چنان آنان را از مواضع به اصلاح تمدن به رسوایی کشاندید که حتی خودشان بین خود جایگاهی ندارند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امروز دشمنان تخلیه شده‌اند و چیزی ندارند یادآور شد: در آستانه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی غنای معنوی نیروهای مسلح مشخص می‌شود.
وی گفت: در داخل یا خارج، از نظر انسانی و اسلامی وقتی مشکلی از قبیل سیل، زلزله یا رفع محرومیت‌ها برای جامعه پیش می‌آید با دست نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به صورت چند منظوره گره از کار باز می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به محبوبیت نیروهای مسلح در جامعه اشاره کرد و افزود: این تنها محبوبیت ظاهری نیست بلکه حاکی از محبوبیت نیروهای مسلح نزد خداست و این مخصوص ایران نیست بلکه ملت‌های دیگر به شما عشق می‌ورزند و شما را منجی بشر از دست وحشی‌های بدتر از مغول می‌دانند.
وی اظهار داشت: در اقصی نقاط دنیا نیروهای مسلح جزو چهره‌های محبوب هستند اینها را با هیچ نرخی نمی‌توان جابه جا کرد و این نتیجه 40 سال مقاومت و ایستادگی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: قانون اساسی با کارشناسی درست و با محوریت قرآن تنظیم شده است و بر اساس آن انقلاب و جامعه ما به هیچ نحو برنامه‌ای برای تجاوز و تعدی به هیچ ملتی، قومی یا کشور نداریم.
وی ادامه داد: مواضع ما در 40 سال گذشته جمهوری اسلامی نیز مشخص است همچنین بر اساس قانون اساسی ما هیچ ظلمی از ناحیه هیچ ظالمی را تحمل نمی‌کنیم.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب ما اسلام ماست و یک انقلاب فرهنگی برای انسان کامل شدن است اظهار داشت: دبیر اسبق سازمان ملل در یکی از سخنرانی‌هایش در کشورهای اروپایی گفت، اگر اروپا خصمانه با انقلاب اسلامی ایران برخورد نمی‌کرد فرهنگ این انقلاب می‌توانست ضایعات فرهنگی اروپا را نیز جبران کند.
وی عنوان کرد: در چنین حالتی دنیا به ما حمله کرد در حالیکه اصل توطئه از غرب و شیطان بزرگ بود و در حالیکه توسط صدام از مدت‌ها قبل کشور به 12 لشکر مکانیزه تجهیز شده بود همه به سر ما ریختند اما در نهایت برگ پیروزی دست ما افتاد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: با مقاومت و ایستادگی ظرف 40 سال گذشته چه آنچه مستقیم در یورش علیه ما بود و چه آنچه بالقوه در منطقه بود، جمعیت کم ایران در مقالب جمعیت کثیر دشمن پیروز شدند.
وی گفت: در دوران دفاع مقدس یا آنچه بعدا به صورت‌های مختلف در منطقه صورت گرفت انقلاب اسلامی پیروز میدان شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: پیروزی‌هایی که کسب کرده‌ایم با قلم، بیان و سلاح قابل ترسیم نیست و به ویژه در 40 سال گذشته دشمنان واژه تمدن و تدین را در افکار عمومی جهان یدک می کشیدند.
وی ادامه داد: غربی‌ها، اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به نحو کاذب اینطور تفهیم کرده بودند که این یک تمدن است لذا آنچه خطرناک بوده این موضوع است که از یورش نظامی هم خطرناک‌تر بود.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: آمریکا صرفا از جهت نظامی کارآیی خود را از دست داده است در حالیکه پیش از انقلاب، در هر جایی می‌خواست حکومت را عوض کند با یک ناو می‌توانست این کار را انجام دهد.
وی افزود: در حال حاضر بعد از اینکه با همه یال و کوپال خود به میدان مبارزه آمده است حسرت می‌خورد که هفت تریلیون دلار در کشوری هزینه کرده است اما با دست خالی ان را ترک می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: این نه تنها تمدن نیست که به بدترین نوع وحشی گری نسبت به جامعه مسلمان و غیرمسلمان است و امروز این موضوع در جهان تثبیت شده است.
وی عنوان کرد: آنچه آمریکا را خلع سلاح می‌کند اینکه ماسک‌ها را برداشته‌اید و چهره‌های وحشی، آدمکش، ویرانگر و ستمگر که کودکان را می‌کشند و خیلی بدتر از مغول کار می‌کنند را نشان داده‌اید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه غرب در دنیا بی اعتبار شده است ادامه داد: امروز رئیس جمهوری آمریکا بارها با اظهار نظر خود در مجالس رسمی می‌خندد این همان پیروزی است.
وی یادآور شد: انگلیس، فرانسه، آلمان، صهیونیست‌ها و آمریکا از کدام تمدن حرف می زدند در حالیکه بارها خیانت، دروغ، خشونت، دورویی داشتند و اکنون بین ملت‌های خودشان هم جا ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه افکار جهان از دشمنان منصرف شده است گفت: بیان این پیروزی‌ها را با قلم، زبان و هنر نمی‌شد انجام داد بلکه مقاومت‌های نیروهای مسلح آن را انجام داد.
7557* 6054

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/179710/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سدهای خراسان‌جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند

فوت جوان 21ساله بر اثر واژگونی رانا در محور بجستان به روستای مزار

ارز حج 1403 تأمین شد

صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!

اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم

هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها

سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد

تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد

فعال بودن40 درصد معادن نیشابور

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

شهرداری مشهد 4 نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند

برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان

اجرای 100درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد

درحال ساختن بودن1500 واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ساخت 1500 واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد

سفر جاده‌ای به خراسان رضوی 17 درصد افزایش یافت

ساخت 10 تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

اشتغال 700 نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی

پاکسازی بیش از 912 هکتار از اراضی خراسان رضوی

سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

حال‌وهوای بارانی حرم مطهر امام مهربا‌نی‌ها

زوایای جدید از جنایت هولناک «چشم‌آبی‌ها» در بزرگراه آسیایی

کشف بیش از 7 تُن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

هشدار سازمان هواشناسی نسبت‌به رگبار باران و باد شدید در برخی استان‌ها

وزیر کشور وارد مشهد شد

تجلیل از 24 معلم نمونه بیرجند

هوشمندسازی مدارس گناباد به 200 کلاس درس ارتقا یافت

هوشمند سازی مدارس گناباد به 200 کلاس درس ارتقا یافت

لندر جان سخت ژاپن برای سومین بار روی ماه بیدار شد

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب

دلایل کاهش تمایل شرکت‌ها برای ورود به بورس

آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند

واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب