نظارت بر خدمات جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شالی تشدید می شود
اقتصادي
بزرگنمايي:
خراسان آنلاین - مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش شمار سفرهای نوروزی، نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی و عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافربری تشدید می شود .
به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در طرح نوروزی با تخلف های احتمالی به شدت برخورد می شود .
وی افزود: به منظور ارتقای سطح خدمات، برخورد با متخلفان در عرصه حمل و نقل در دستور کار قرار گرفته است .
وی تصریح کرد: در صورت انعکاس شکایت و تخلف از شرکت های مسافربری و یا رانندگان، بلافاصله برخورد قانونی اعمال و ضوابط حاکم بر بخش حمل و نقل بدون اغماض اعمال می شود .
بدیعی مقدم افزود: به منظور ارتقای کیفی سطح خدمات به مسافران نوروزی، گشت های مشترک توسط ارگان های مختلف ذی ربط راه اندازی شده است و عملکرد در این زمینه رصد و کنترل می شود .
وی تصریح کرد: در این گشت های مشترک، تیم نظارتی شامل نمایندگان اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای ، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و تشکل های صنفی استان از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری برون شهری و شرکت های مسافربری بازدید می کنند .
بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: توقف در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، رعایت بهداشت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری واطلاع رسانی لازم به مسافران از جمله شاخص ها برای ارزیابی سطح خدمات به مسافران است و ارائه این خدمات از حقوق مسافران به شمار می رود .
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای از مسافران و شهروندان درخواست کرد هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق سامانه پیام کوتاه این اداره کل به شماره 30009900090800 منعکس کنند .
انتهای پیام
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/44700/