مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد:
میخواهیم روابط عمومی شهر باشیم
اجتماعي
بزرگنمايي:
خراسان آنلاین - مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری مشهد گفت: در نظر داریم روابط عمومی شهرداری را به روابط عمومی شهر تبدیل کنیم.
محمدرضا فرهادینیا امروز وبا حضور در تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، اظهار کرد: ایسنا یکی از خبرگزاریهای مادر در کشور است، به این دلیل که خبرنگاران آن دانشجو هستند و نگاه دانشجویی تیزبین، نقاد و شفاف است.
وی ادامه داد: شهرداری مشهد خواهان گسترش روابط، همکاری و فراهم آوردن زمینه برگزاری گفتوگوها و میزگردهای تخصصی در زمینه مسائل شهری در خبرگزاری ایسناست.همچنین خواهان استفاده از ظرفیتهای تخصصی جهاد دانشگاهی در حوزههای دیگر هستیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار شهرداری مشهد با استفاده از ظرفیت مرکز ارتباط تلفنی 137 و افراد و نهادهای متخصص افکارسنجی در زمینه طرح استقبال از بهار را انجام داد که طبق این نظرسنجی رضایت زائران 81 درصد و رضایت شهروندان 74 درصد به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.
فرهادینیا افزود: در شبانهروز به طور میانگین حدود 9000 تماس با مرکز 137 گرفته میشود. لذا در نظر داریم بستری علمی به این سامانه بدهیم.
وی همچنین با اشاره با اقدامات شهرداری مشهد، گفت: فعالیتهای شهرداری شب و روز ندارد و از طلوع آفتاب آغاز و بدون تعطیلی تا طلوع آفتاب روز بعد ادامه دارد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری مشهد بیان کرد: کاشت 14 میلیون شاخه گل و برنامههای متنوع فرهنگی و هنری در سال 97، نوروزی خاطره انگیز را برای زائران و مجاوران رقم زد.
وی اضافه کرد: تولید چسبانک (استکیر ) با هدف معرفی تاریخ و مکانهای دیدنی شهر با تاکید بر هویت مشهدی نیز از جمله اقدامات خلاقانه روابط عمومی شهرداری مشهد در سال جدید بوده است.
انتهای پیام
-
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷:۰۴
-
۲۳ بازديد
-
-
پیام خراسان
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/52472/