پیام خراسان

آخرين مطالب

رییس هیئت بسکتبال خراسان رضوی خبر داد

احتمال حضور دو تیم خراسانی در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال ورزشي

  بزرگنمايي:

خراسان آنلاین - رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی از احتمال حضور دو تیم خراسانی در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال کشور خبر داد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، علیرضا پوررضایی در نشست خبری هیات بسکتبال که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت بسکتبال خراسان رضوی شرایط خوبی در رده‌های مختلف سنی را تجربه کرد.
وی ادامه داد: در بخش آقایان دو تیم در لیگ ملی داشتیم که توانستند به لیگ برتر صعود کنند. قطعا به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که اگر شرایط فراهم شود هر دو تیم در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند ولی اگر نتوانیم اسپانسری جذب کنیم، دو تیم را با هم تلفیق می‌کنیم تا با یک تیم قدرتمند در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی تصریح کرد: به طور قطع تیم پارسا در مسابقات حضور خواهد داشت و به دنبال آن هستیم که حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته‌باشیم.
پوررضائی گفت: از زمان حضور رئیس جدید فدراسیون، حمایت‌های خوبی از هیئت‌های استانی شکل گرفته و امیدوارم این حمایت تا پایان نیز به صورت مستمر انجام شود.
وی عنوان کرد: برای حضور در لیگ برتر با مسئولین دو تیم خراسانی جلسه برگزار کردیم و به گونه‌ای هدف‌گذاری کردیم که بتوانیم در نخستین سال حضور در میانه جدول حضور پیدا کنیم و در سال‌های بعد همینطور پلکانی شاهد رشد تیم خراسانی در جدول باشیم. اگر این اتفاق طبق برنامه‌ریزی رخ دهد، سال آینده به طور قطع در بین چهار تیم برتر قرار خواهیم‌گرفت.
وی در خصوص استارت تیم‌های پایه برای حضور در بازی‌های استانی، خاطرنشان کرد: تیم‌های پایه خود را تشکیل داده‌ایم و مربیان آن را انتخاب کردیم. از هفته آینده تمرینات این تیم‌ها آغاز خواهد شد و امیدواریم با پشتوانه خوب در سال‌های آینده شرایط خوبی در بسکتبال استان داشته باشیم.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در خصوص واگذاری خانه بسکتبال به بخش خصوصی افزود: قبل از واگذاری فکر می‌کردیم شرایط سختی را پشت سر بگذاریم، ولی با این حال پیمانکاری که سالن در اختیارش است اولویت اول را به هیات بسکتبال اختصاص داده است. تمام تعاملات مابین هیئت و پیمانکار را تا مهرماه انجام می‌دهیم و امیدواریم تمامی مسابقات در خانه بسکتبال برگزار شود.
پوررضائی اضافه کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر باید حدود یک میلیارد و 200 تومان هزینه کنیم. رقمی که تیم پارسا برای این مسابقات در نظر گرفته بود مبلغ کمی بود ولی با این حال تمام شرایط را می‌سنجیم تا هزینه بالاتری در مسابقات داشته‌باشیم.
وی گفت: باید نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم تا در آینده شرایط خوبی را در تمام رده‌های سنی داشته باشیم.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در خصوص علت بازگشت به هیات با وجود استعفاء و معرفی سرپرست جدید، تصریح کرد: زمانی که در هیات بسکتبال حضور پیدا کردم، قصد داشتم کمک ویژه‌ای به خانواده بسکتبال داشته باشم. زمانی که استعفا دادم اداره کل ورزش و جوانان این استعفا را نپذیرفت و بعد از آن با حضور در مجمع صحبت‌هایی انجام شد و مشکلات برطرف شد. جا دارد تشکر ویژه‌ای از طباطبایی داشته باشم که در این مدت کمک زیادی به بسکتبال استان کرده است.
پوررضائی افزود: در آن زمان گفته بودم که اگر خانه بسکتبال را به هیات بسکتبال واگذار نکنند، دیگر قصد حضور در هیات را ندارم و هر کس فکر می‌کند می‌تواند به بسکتبال کمک کند، پیش قدم شود. بعد از آن با صحبت‌هایی که با پیمانکار انجام دادیم مشکلات برطرف شد و در ادامه فعالیت خود را از سر گرفتیم.
وی در خصوص عدم حضو زهی در هیات بسکتبال، عنوان کرد: بعد از این که فدراسیون چارت خود را تغییر داد، عنوان شد که باید در هیئت‌ها تنها یک نائب رئیس داشته باشیم که بعد از این اتفاق در چارت صرفا نایب رئیس بانوان را در هیات بسکتبال داریم. هیچ اختلافی با زهی ندارم، البته اختلاف سلیقه در هر خانواده‌ای وجود دارد.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در خصوص برکناری ولی‌پور از دبیری هیات، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ولی‌پور به عنوان مربی در تیم هیات بسکتبال خراسان رضوی فعالیت می‌کرد، زمانی برای فعالیت در هیات بسکتبال استان نداشت و در نهایت با این موضوع موافقت کردیم که ولی‌پور، تنها به عنوان مربی در هیات بسکتبال فعالیت خود را ادامه دهد. وی قطعا در لیگ برتر به عنوان مربی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
پوررضائی در خصوص مشکلات تیم بانوان، بیان کرد: زمانی که قصد حضور در مسابقات لیگ برتر را داشتیم، هیچ اسپانسری اعلام امادگی نکرد و مجبور شدیم تیم را با اسم هیات بسکتبال خراسان به مسابقات اعزام کنیم. خوشبختانه اعزام‌های خوبی تا به امروز داشته‌ایم ولی از نظر مالی شرایط خوبی نداریم.
وی گفت: در اواسط مسابقات در فصل گذشته بود که باشگاه مشکی‌پوشان برای حمایت از نماینده استان اعلام آمادگی کرد، امیدوارم در سال اینده شرایط همکاری با این باشگاه باز هم فراهم شود، ولی قطعا اگر نتوانیم اسپانسری را جذب کنیم باز هم هیات بسکتبال تلاش خود را انجام خواهد داد تا شرایط خوبی را برای بانوان بسکتبالیست فراهم کند.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در خصوص بازیکنان ملی‌پور در تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر تنها احسان دلیر را به عنوان بازیکن ملی‌پوش در اختیار داریم ، ولی این پیش‌بینی می‌کنیم روزبه ارغوان و حامد حسن‌زاده نیز در اردوهای بعدی تیم ملی حضور داشته باشند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/59015/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 6 اردیبهشت 1403+ جدول

مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟

اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل

توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه 6 اردیبهشت

یک کشته و 6 مصدوم در تصادف تنگه راز

بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی 16 تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

امدادرسانی 16 تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد

بارش باران بهاری در گناباد

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

بازیگری پوتین، 2 عمارت و مسافران تایلند

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!

بیش از 10 برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

«قیمت دلار» برای اولین بار به 44 هزار تومان رسید!

بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود

کشف جسد مردی در بیرجند

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم

عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود

مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم

استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)

پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن

تکمیل راه آهن خواف هرات

2 مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن