پیام خراسان

آخرين مطالب

تقدیرمردم ومسوولان از فعالیت های گسترده ومستمر نیروی انتظامی اجتماعي

  بزرگنمايي:

خراسان آنلاین - تربت حیدریه – ایرنا – مردم و مسوولان شهرستان مه ولات در خراسان رضوی از فعالیت های گسترده انتظامی و امینتی نیروهای انتظامی این شهرستان بویژه در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ، اشرار و بزهکاران و سارقان که زمینه ساز امنیت و آرامش منطقه شده است تقدیر و تشکر کردند.
مأموران مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی سه باند بزرگ توزیع مواد مخدر را در طول یک هفته گذشته شناسایی و متلاشی و مقدار 2 و نیم تن مواد مخدر کشف کردند که یک تن و150کیلوگرم آن درحوزه شهرستان مه ولات کشف شده است.
در این عملیات و در درگیری مسلحانه یک سوداگر مرگ به هلاکت رسید که این موفقیت بزرگ تقدیر و تشکر اعضای شورای تامین؛ شورای اداری؛ شورای اسلامی شهر و شهرستان؛ کسبه؛ معتمدین وخیرین منطقه را بدنبال داشت و در همین راستا از تلاش های فرمانده انتظامی خراسان رضوی و شهرستان مه ولات اظهار تقدیر و تشکر کردند.
امام جمعه مه ولات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: یکی از توفیقات انقلاب اسلامی داشتن نیروهای مسلح در ابعاد مختلف است بویژه نیروی انتظامی که جبهه ای با انواع واقسام پیچیدگی های خاص دارد.
حجت الاسلام محمد علی میری اظهار کرد: نیروهایی که تحت فرماندهی کل قوا هستند بحمدالله والمنه در امنیت داخلی و مبارزه با قاچاقچیان و سایر مسائل موفق هستند.
وی با اشاره به عملکرد مثبت نیروی انتظامی در شهرستان مه ولات تصریح کرد: باتمام وجود از سردار قادرکریمی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی وسرهنگ دوم حمزه ذوالفقاری فرمانده پرصلابت؛ با اقتدارو پرتلاش نیروی انتظامی شهرستان مه ولات و پرسنل تحت امرشان تقدیر وتشکر می کنم که باوجود این عزیزان امنیت درسراسر استان وشهرستان حکم فرماست.
فرماندار شهرستان مه ولات نیز در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که موجب مباهات خدمتگزاران بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود.
مسعود رنجبر اظهار کرد: در این راه خدمات شایسته و ایثارگرانه نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بزرگترین عامل خانمان سوز کانون گرم خانواده های عزیز ایرانی، دارای اجر و منزلت مضاعفی است چرا که مجاهدت در این راه، مستلزم به جان خریدن مخاطرات فراوان است.
رییس شورای تامین شهرستان مه ولات افزود: بر خود لازم می دارم به مصداق حدیث شریف (( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) از تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیرسردار قادر کریمی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و پرسنل تحت امر وسرهنگ حمزه ذوالفقاری فرماندهی انتظامی شهرستان مه ولات در زمینه مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از گسترش و توسعه آسیب های اجتماعی که اعتیاد یکی از عوامل مهم و بارز آن است، تقدیر نمایم و امید دارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) موفق و پیروز باشند.
محمدرضا اسلامیان دادستان مه ولات نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از خدمات و اقدامات نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و افزود: با تلاش فرماندهی وپرسنل انتظامی مه ولات شاهد کاهش جرائم وافزایش کشفیات مواد مخدر نسبت به سال های گذشته هستیم که این میسر نمی شود جز مدیریت و تلاش فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و شهرستان مه ولات که الحمدالله مردم در سراسر استان خراسان رضوی بویژه این شهرستان امنیت را حس می کنند.
علی اکبر تقی نژاد رییس دادگستری شهرستان نیز مه ولات گفت: عملکرد سرهنگ ذوالفقاری و پرسنل تحت امرشان جهت برقراری نظم وامنیت و مبارزه با سوداگران مرگ قابل تقدیر است که جادارد از سردار قادر کریمی فرمانده باصلابت انتظامی استان تقدیر وتشکر ویژه به عمل آورد.
مدیریت اداره اطلاعات شهرستان مه ولات نیز اقدامات نیروی انتظامی را در سطح شهرستان مثبت ارزیابی کرد وافزود: با همدلی و همراهی اعضای شورای تامین الحمدالله امنیت پایدار درسطح شهرستان وجود دارد که جادارد از زحمات سردار قادر کریمی و سرهنگ حمزه ذوالفقاری وپرسنل تحت امرشان و به خصوص کشفیات روزهای گذشته تقدیر وتشکر کرد.
جمع زیادی از مدیران ادارات و شهروندان باارسال پیام و همچنین به صورت حضوری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از زحمات انتظامی شهرستان مه ولات در برخورد بااخلال گران نظم وامنیت؛ سارقان خیابانی؛ خرده فروشان مواد مخدر و کشفیات چشم گیر انتظامی تقدیر وتشکر کردند و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون برای فرماندهان و نیروی انتظامی در کلیه امورات خواستار شدند.
حجت الاسلام سید جابر هاشمی رییس شورای شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: به لطف خداوند و با تلاش و جدیت شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی و مدیریت و صلابت فرماندهان این نیرو در استان خراسان رضوی و شهرستان مه ولات امنیت مطلوب در شهرستان حاکم است که این مهم در جلسات مختلف با مسئولان و مردم به شورای شهر فیض آباد و شورای شهرستان منعکس شده و می شود.
رضا ناصح خیر معتمد شهر فیض آباد گفت: مردم شهر به خصوص کشاورزان در این دوسال از عملکرد نیروی انتظامی که سرقت محصولات کشاورزی را به حداقل رسیده است رضایت کامل دارند.
حسین پسندیده معتمد و عضو صنف طلافروشان فیض آباد نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از زحمات فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مه ولات سرهنگ حمزه ذوالفقاری تشکر کرد و از برخورد قاطع وی و مجموعه انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که موجب تحسین اهالی شهرستان شده است تقدیر کرد.
وی تصریح کرد: مجموعه تحت امر وی در تمام زمینه های امنیت، علی الخصوص تامین امنیت طلافروشان این شهرستان جدیت تمام کرده اند و علاوه بر این مهم، نامبرده تعامل خوبی نیز با کلیه اصناف شهرستان داشته، که این تعامل باعث همکاری متقابل اصناف با انتظامی شده است.
رجبعلی ماهری معتمد و رییس شورای هیات های مذهبی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: غیر از تقدیر و تشکر چیز دیگری ندارم و اینجانب به عنوان رییس شورای هیات های مذهبی از عملکرد خوب فرماندهی و پرسنل رضایت کامل دارم وهمیشه یار و یاور ما در کلیه مراسم ها شهرستان هستند و بدون هیچ منت و چشمداشت همگام باجلسات هیات شهرستان مه ولات حضور پررنگ دارند.
حاج حسنعلی آخوندی معتمد وخیر شهرستان مه ولات عملکرد نیروی انتظامی بویژه در فصل برداشت پسته و برخورد با سارقان شبانه این محصول را بسیار مطلوب و خوب دانست و افزود: با جدیت و پشتکاری که در سردار قادر کریمی فرماندهی انتظامی استان و سرهنگ حمزه ذوالفقاری فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات سراغ داریم این روند و حتی ارتقای آن نیز ادامه خواهد داشت چراکه امنیت درسطح بسیار مطلوب در استان و شهرستان حکمفرماست.
رییس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: راهپیمایی ها و مراسم های ملی مذهبی شهرستان با حضور موثر نیروی انتظامی شهرستان در طول سال به نحو احسن برگزار می شود.
حجت الاسلام عباسعلی فاطمی با تقدیر از حضور اثرگذار و هدفمند فرماندهی انتظامی شهرستان مه ولات در جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی گفت: احساس امنیت در جامعه زمینه رشد و مقدمه توسعه همه جانبه جامعه می باشد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/59693/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تحقق شعار سال نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌ها است

شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد

فیلم|کمبود 5هزار کلاس درس در خراسان رضوی

آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟

از سرگیری پروازهای قطر به ایران

تصمیم غیرمنتطره گروسی برای سفر به تهرن

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده ای جنایی

39 میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد

اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی

چند بار در سال باید مسواک را تعویض کرد

90 درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند

شکوهِ جنگل‌های هیرکانی النگدره در گلستان

محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند

بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر

لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری

حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است

طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید

166 خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند

پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید

مرگ راننده خودروی قاچاق سوخت در خواف

بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود 30 درصدی داشت

مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود

63 درصد از اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است

تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود

مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد

هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد

بلع یک کیلو و 690 گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن

اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید

دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران

300 هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت

77 درصد حجم سدهای این استان خالی است

62.3 درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است

تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به 127 مرکز می‌رسد

مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم

بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد

اختصاص 30 درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد

تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود

راه حل اصلی برخورد با فاضلاب‌های خطرناک، اجرای یکسان قانون برای همه است

واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند

بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است

شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت

تبیین حساب 100 امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن

راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است

یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین

پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید

پیشرفت 70 درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد