پیام خراسان

آخرين مطالب

سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد؛

از تبلیغ پیام‌ رسان‌های داخلی تا مهجور ماندن قرآن در زندگی فرهنگي

  بزرگنمايي:

خراسان آنلاین - امسال هم برای سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد در حال برگزاری است. اما تفاوتی که نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته دارد این است که این نمایشگاه به میزبانی شهرداری و در محل میدان شهدا برگذار شده و با محدودیت‌های فضایی نیز همراه است.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، در طی بازدید از نمایشگاه، یه یکی از غرفه‌هایی که زیرنظر حوزه علمیه خراسان در بخش بانوان فعالیت دارد مراجعه می‌کنیم. در این غرفه ماکت‌ها و پوسترهایی که بر روی آن‌ها آیه‌های قرآنی نوشته شده است به چشم می‌خورد که بر سر در غرفه چسبانیده شده در رابطه با بحث کفار و یهودیت است که خداوند در آن‌ها به نافرمانی از آن اشاره می‌کند.
در ابتدای ورود پای صحبت‌های مسئول این غرفه که مدرس حوزه علیمه نیز است می‌نوشینیم و در خصوص غرفه خود توضیحاتی را به ما ارائه می‌دهد.
فاطمه علیشاهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار می‌کند: این غرفه از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان آغاز به کار کرده است و در واقع عمده فعالیت‌هایی که در این غرفه به آن پرداخته می‌شود، خدمات مشاوره‌ای اعم از مشاوره بالینی، تربیتی، قرآنی، خانواده و همچنین پاسخ گویی به سوالات شرعی به مخاطبین ارائه می‌شود.
وی با اشاره به شعار امسال و استفاده از این نام در این غرفه و تبلیغات آن نیز خاطرنشان کرد: با توجه سال «حمایت از کالای ایرانی» ما نیز تعدادی از طلابی که کارآفرین و مشغول به تولید کالای ایرانی هستند دعوت به همکاری کرده‌ایم که عمده محصولات پوشاک، حجاب و عفافی را که تولیدات خودشان است را در این غرفه به فروش می‌رسانند.
این فعال فرهنگی عنوان می‌کند: در واقع نکته مهمی که در این غرفه وجود دارد و سعی شده است که برروی آن نیز تاکید شود؛ بحث تبلیغ پیام رسان‌های داخلی است و همچنین نشان دادن آفت‌هایی که پیام رسان‌های خارجی دارند و اینکه هرکدام از آن‌ها چه افرادی در پشت صحنه آن‌ها با چه عقاید و افکاری در حال فعالیت هستند و سعی دارند با اینگونه اقدامات خود، جامعه ما را دگرگون سازند.
این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه زیربنای اصلی خانواده است، می‌گوید: امروزه نقش تربیتی خانواده‌ها کمرنگ شده و والدین تربیت فرزندان خود را به مدرسه و دانشگاه سپرده‌اند چرا که از طرفی تبلیغات مسموم زیاد شده و از طرفی هم دشمن شبانه روز در تلاش است که بر روی این موضوعات متمرکز کند.
در این گفت‌وگو از آیه‌ها و بحث پیام رسان‌های خارجی که به صورت سازنده‌های آن‌ها ساخته شده است سوال می‌کنیم و او تصریح می‌کند: با توجه به آیه 28 سوره آل عمران که خداوند می‌فرماید: «لا یتخذِالمومنونّ الکافرینّ اولیاءّ مِن دونِ المومنینّ»، به این موضوع اشاره دارد که «نباید اهل ایمان، مومنان را واگذاشته و از کافران دوست گزینند».
وی عنوان کرد: گفتنی است که در ذیل این آیه شریفه ماکت پیام رسان خارجی واتس آپ را همراه با مشخصاتی مانند اینکه سازنده آن جان کوم، ملیتش اوکراینی و مقیم آمریکا، کشور حامی این پیام رسان اسرائیل و آمریکا و خرید آن نیز توسط کمپانی فیسبوک انجام می‌شود. همچنین ماکت پیام رسان تلگرام که سازنده آن پاول دوروف که یهودی است، ملیتی روسی دارد و مقیم آلمان است و کشور حامی آن نیز انگلیس و آمریکا است.
علیشاهی با اشاره به این آیه از قرآن عنوان می‌کند: این آیه اشاره به سیره نبوی دارد و عمده کلیدی آن نیز مشورت و مشاوره است.
این فعال فرهنگی خاطرنشان می‌کند: همچنین آیه دیگری هم که به چشم می‌خورد «لتجدنّ اشدالناسّ عداوهّ للذینّ آمنوالیهودّ والذینّ اشرکوا» که معنای آن این است که «قطعا دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان را یهود و کافران خواهی یافت». در زیر این آیه ماکت سازنده وایبر که توسط تلمن مارکو با همکاری چند عضو سابق اطلاعات ارتش اسرائیل که دارای ملیتی اسرائیلی است ساخته شده، مذهبی یهودی و افکار صهیونیستی و کشور آن نیز اسرائیل و آمریکا است.
ماکت سازنده اینستاگرام نیز با اطلاعاتی چون سازنده آن کوین سیستروم دارای ملیت آمریکایی، مذهبی مسیحی صهیونیستی و کشور حامی آن هم اسرائیل است و همچنین خرید آن نیز توسط کمپانی فیسبوک انجام می‌شود. همچنین ماکت سازنده فیسبوک مشاهده می‌شود و بر روی آن اطلاعات سازننده آن که مارک زاکر برگ که جوانترین میلیاردر جهان و دارای ملیت آمریکایی، دارای دین یهودیت با افکار فراماسونی، کشور حامی آن نیز اسرائیل است نیز به چشم می‌خورد.
علیشاهی در رابطه با این آیه نیز عنوان می‌کند: در واقع در این آیه خداوند تعالی به مومنین اجازه نمی‌دهد که کفار و یهود را ولی و سرپرست خود قرار دهند.
وی تصرح می‌کند: این ماکت‌ها واتس آپ، اینستاگرام، وایبر و فیسبوک نماد یهود و شیطان هستند و در واقع خداوند نمی‌خواهد که ما این‌ها را برای خود ولی و سرپرست قرار دهیم و آن‌ها برای ما نقشه نکشند و برنامه‌هایی را ننویسند، چرا که قرآن بهترین برنامه زندگی را برای ما داده است و یکی از مباحثی که الان آسیب جدی به بنیاد خانواده زده است این مباحث هستند.
همچنین آیه‌های دیگری چون «لو کنت فظا غلیظ القلب لانفضوا من حولک فاعف عنهم واستغرلهم و شاورهم فی الامر» در این غرفه با معنای «اگر تند خو و سخت دل می‌بودی از گرد تو پراکنده می‌شدند. پس بر آن‌ها ببخشای و برایشان آمرزش بخواه و در کارها با ایشان مشورت کن» و همچنین آیه «والذین استجابوا لربهم و اقاموا الصلاه و امرهم شوری بینهم و مما رزقناهم ینفقون» با معنای «و آنان که امر خدایشان را اجابت کردند و نماز به پا داشتند و کارشان را به مشورت یکدیگر انجام می‌دهند و از آنچه روزی آن‌ها کردیم انفاق می‌کنند» بدر این غرفه به چشم می‌خورد. در واقع این دو؛ آیه‌هایی هستند که به بحث مشورت و مشاره اشاره می‌کند.
از سوی دیگر پای صحبت‌های یکی دیگر از فعالین فرهنگی که در این غرفه در زمینه بحث‌های خانوادگی و تربیتی مشغول فعالیت است، می‌نشینیم.
 لیدا نادرنیا در این گفت‌وگو ابتدا به بحث مشاوره‌های خانوادگی که در این غرفه به آن پرداخته می‌شود توضیح می‌دهد و می‌گوید: در واقع بحث مشاوره خانوادگی در ارتباط با مسائل خانواده و راه‌حل‌هایی است که ما به زوج‌های جوان ارائه می‌دهیم و همچنین موضوعاتی که در این مسئله مطرح می‌شود، می‌توان به ارتباط متقابل زن و شوهر که موضوع مهمی در جامعه کنونی است و مشکلاتی که در این راه وجود دارد و منجر به طلاق‌های عاطفی و توافقی می‌شود؛ اشاره کرد که در این زمینه ما سعی داریم آن‌ها را در این مسیر راهنمایی کنیم.
وی تاکید می‌کند: همچنین موضوع دیگری که در ارتباط با تربیت است می‌توان به چگونه تربیت کردن فرزند خوب؛ اشاره کرد و ما در این زمینه نیز اقدامی که انجام داده‌ایم این بوده است که تربیت فرزندان را در 6 بخش تقسیم کرده‌ایم و فردی که مراجعه می‌کند ممکن است در زمینه حتی اینکه بخواهد مسئله تولد فرزند را داشته باشد نیاز به راهکارهایی داشته باشند که ما در این رمینه نیز به آن‌ها مشاوره می‌دهیم.
این پژوهشگر حوزه‌علمیه اضافه می‌کند: همچنین به مسئله شیردهی را که حتی چندین کارگاه نیز در این زمینه راه‌اندازی کرده‌ایم نیز می‌پردازیم. در زمینه کودکان سه تا پنج ساله نیز برنامه‌هایی را داریم از این قبیل که آن‌ها را باید چگونه تربیت کرد، چه راهکارهایی را باید در این خصوص در پیش گرفت و حتی معضلاتی که در این زمینه وجود دارد و ما آن‎ها را برای خانواده‌ها مطرح می‌کنیم و در زمینه بلوغ‌های زود رس که یکی از مسائل بسیار مهمی است که در جامعه امروزی به آن مبتلا هستیم؛ مسئله بلوغ زود رس جوانان است که این مسئله به عنوان یک معضل شناخته شده است و ما شاهد هستیم که جوانان بلوغ طبیعی را از نظر جنسی ندارند و این بلوغ زودتر انجام می‌شود و پس از آن هم در زمینه ازدواج فرزندان است که ما در این زمینه جوانان را به ازدواج آسان تشویق می‌کنیم، در واقع ازدواجی که با رویکرد قرآنی همراه است و تحت این عنوان با والدین صحبت می‌کنیم و پس از آن هم در زمینه خانواده‌ها با آن‌ها به گفت‌وگو می‌نشینیم.
وی ادامه می‌دهد: در خصوص بحث‌های خانوادگی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که ما کلیدهای ازدواج را داریم، هنگامیکه در رابطه با کلید ازدواج دختر و پسری که رجوع می‌کنند صحبت می‌شود، سعی می‌کنیم راهکارهایی را در اختیارشان قرار دهیم که چگونه می‌توانند ازدواج موفقی داشته باشند و در واقع بازهم به به این موضوع باز می‌گردد، معضلاتی که وجود دارد این است که ازدواج در بین جوانان کمرنگ شده و یا حتی جوانان انگیزه‌ای برای ازدواج ندارند و ممکن است که این مسئله به سمتی پیش رود که ما در سال‌های آینده کمتر جوانی را داشته باشیم که تمایل به ازدواج داشته باشد.
وجود تضاد فکری بین والدین و فرزندان
نادرنیا در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین آسیب‌هایی که در جامعه کنونی شایع شده است، اظهار می‌کند: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد تفکرات متضاد والدین با فرزندان است و ما مشاهده می‌کنیم که فرزند، نگرشی را دارد که با نگرش پدر و مادر همخوانی ندارد، با یکدیگر همسو نیستند و تفکراتشان با توجه به تاثیراتی که فضاهای مجازی بر روی آن‌ها گذاشته است با دهه گذشته تفاوت بسیاری کرده است.
این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه می‌دهد: به طبع همه این عوامل در جامعه به نوعی‌ معضل شناخته می‌شوند و یکی از مسائلی که ما شاهد آن هستیم؛ روی آوردن جوانان به فضاهای مجازی است که بیشترین سرگرمی آن‌ها تلقی می‌شود و من به کرات به دانشجویان دانشگاه، حوزوی‌ها و زوج‌ها یادآور شده‌ام که فضای مجازی اعتیادی را برای جوانان و والدین به وجود آورده است که این موضوع خود باعث شده که تفکراتشان نسبت به پدر و مادرشان تغییر کند و حتی پدر و مادرها را در برنامه‌هایی که برای خود دارند دخالت ندهند.
وی تصریح کرد: با این وجود و با توجه به شرایط کنونی جامعه تقریبا ما به سمت فرزند سالاری پیش رفته‌ایم و در واقع یکی از آسیب‌هایی که در این خصوص وجود دارد و ما باید به آن توجه داشته باشیم این است که در حال حاضر فرزندان هستند که تصمیم می‌گیرند که این باعث شده نقش و وظایف پدرمادرها کمرنگ شود.
نادرنیا عنوان می‌کند: یکی از آسیب‌هایی که می‌توانیم در نظر بگیریم این است که بینش دینی فرزندان ما ضعیف شده و این موضوع نیز باعث کمرنگ شدن ارتباطشان با خدا شده است و در واقع فاصله‌ای که آن‌ها با قرآن پیدا کرده‌اند باعث شده که ما بیشتر به این سمت کشیده شویم.
این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار می‌کند: با توجه به اینکه من با جوانان و تمام اقشار جامعه در ارتباط هستم یکی از موضوعاتی که وجود دارد این است که با وجود تبلیغات زیاد؛ باورها و انگیزه‌های دینی نیز به همان نسبت در جامعه کم شده؛ این در حالی است که شاید قرآن تلاوت شود و کارهای تربیتی هم انجام شود اما باورها آنطور که باید درون افراد نهادینه نشده است و اگر به باور برسیم همانطور که شهید حججی به فرزند خود می‌گفت:«علی جان سعی کن خدا عاشقت شود و وقنی خدا عاشقت شود تو دیگر خطا نمی‎کنی» و شهید واعظی می‌گفت: مرا بکشید اما چادر از سرم برندارید چون همه آن‌ها باور کرده بودند؛ قطعه با مشکلات کنونی مواجه نخواهیم شد.
وی تاکید می‌کند: در واقع ما باید قبل از اینکه به فرزندان و جوانان خود بگوییم چادر سرت کن، نماز و قرآن بخوان؛ باید بگوییم که ابتدا خدا را باور کن، فرزندی که خدا را باور کند و او را بشناسد در نهایت، آن فرزند می‌داند که چارچوب خدا چیست و طبق برنامه‌ای که در چارچوب خدا مقرر شده است رفتار و عمل می‌کند نه آنچه را که بنده خدا به او می‌گوید.
نادرنیا اضافه می‌کند: در این میان این موضوع مهمی است که ما باید بیشتر بر روی آن کار کنیم، بدین منظور که ما به جای آنکه بر روی مصداق کارکنیم باید بر روی اصل قضیه تمرکز داشته باشیم و در واقع مصداق‌ها را کنار بگذاریم و اصل قضیه که همانا خداوند است متمرکز باشیم تا خداباوری در میان جوانان بیشتر شود. که در واقع می‌توان گفت که 80 درصد خانواده‌ها در این موضوع نقش دارند و تنها 20 درصد جامعه در آن دخیل است.
قرآن در جامعه امروزی مهجور شده است
در ادامه این گفت‌وگو با یکی دیگر از فعالینی که در این غرفه در زمینه مشاوره قرآنی فعالیت دارد نیز پای صحبت می‌نشینیم.
منیره مسکی پور که خود حافظ قرآن و همچنین مدرس حفظ قرآن است، در این گفت‌وگو به مهجور شدن قرآن در جامعه امروزی اشاره می‌کند و می‌گوید: بنا به ارادتی که به قرآن دارم علاقه دارم در این عرصه فعالیت داشته باشم چرا که قرآن در دوره کنونی و به ویژه در میان قشر جوان مهجور و کمرنگ شده است و حتی در آینده نیز کمرنگ تر هم می‌شود. این در حالی است که برای قشر دانشجویان و طلبه دوره الان به عنوان مخاطبینی که تحصیلات دارند نیاز اساسی است تا حرفی برای گفتن در جامعه کنونی در کشور خود داشته باشند و براین اساس باید به مباحث قرآنی از آنچه که ما امروزه شاهد آن هستیم بیشتر پرداخته شود.
وی دلیل مهجور ماندن قرآن را اینگونه بیان می‌کند: در واقع دلیل این امر این است که متاسفانه امروزه جایگاه قرآن در زندگی ما انسان‌ها کمرنگ شده چرا که ما درون خود به قرآن احساس نیاز نمی‌کنیم و برای آن وقت نمی‌گذاریم و این در حالی است که توجه نسل قدیم به این موضوع به طبع بیشتر بود، اما ما این توجه را در نسل جدید بسیار کمرنگ تر شاهد هستیم.
این مدرس حفظ قرآن ادامه داد: مهجوریت قرآن را می‌توان اینگونه گفت که به نوعی با بحث عمل در زندگی در ارتباط است و متاسفانه ما در زندگی نمی‌توانیم به آن عمل کنیم که این عمل نکردن در واقع همان مهجوریت قرآن است و من معتقدم که اگر مشکلات کنونی در همه عرصه‌ها زیاد شده به این دلیل است که از قرآن دور شده‌ایم و عمل به قرآن نیز در زندگی افراد کمرنگ تر شده است.
این حافظ قرآن عنوان می‌کند: در حال حاضر بحث تکنولوژی و فضاهای مجازی که وجود دارد متاسفانه مانع این موضوع شده و همچنین با توجه به بحث تهاجم فرهنگی که دشمن بر روی آن کار می‌کند نیز یکی از ضربه‌های جدی است که به این موضوع زده می‌شود و به ویژه برای قشر تحصیل کرده که تلاش دارد جامعه و بحث جامعه قرآنی را از بین برد.
این فعال قرآنی اظهار می‌کند: دو نکته اساسی که وجود دارد این است که اگر هر فردی بتواند در زندگی فردی خود یک برنامه قرآنی داشته باشد قطعا شاهد نتایج آن را در زندگی خواهد بود. همچنین در عرصه خانواده نیز اگر تک تک افراد خانواده یک برنامه جدی برای قرآن داشته باشند قطعا پدر و مادر و سایر اعضای خانواده نقش خود را می‌توانند آن طور که باید ایفا کنند که در آن صورت است که زندگی به سبک قرآنی را خواهند داشت.
این حافظ قرآن تصریح می‌کند: در واقع این خلا درونی بود که به این سمت پیش رفتم و همچنین خانواده هم در این مسیر تاثیر گذار هستند برای هر فردی و فضای خاانوادگی من به گونه ای بوده است که قرآن در آن جایگاه خاصی داشت.
وی نظر خود را در رابطه با فضای نمایشگاه امسال می‌گوید: متاسفانه نمایشگاه قرآن هرساله به لحاظ فضایی که در آن شکل می‌گیرد کمرنگ تر می‌شود، چرا که تا دو سال اخیر نمایشگاه بین‌المللی فضای بهتری داشت، هیچگونه محدودیتی در آن وجود نداشت، فعالیت قرآنی بیشتری می‌توانستیم انجام دهیم و همچنین فضای عمومی تری به خود داشت، اما نمایشگاه امسال دارای محدودیت‌هایی است، فقط قشر خاصی حضور دارند و در آن نیز نمی‌توان فعالیت‌های قرآنی خاصی را انجام داد. و در سال اخیر که در حرم این نمایشگاه برگزار شده بود هم شاهد استقبال کمی بودیم چرا که فقط عده‌ای از زائران در آن جا حضور داشتند.
گزارش از لیلا نیکذات، ایسنا- منطقه خراسان
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/63020/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی

مرحله اول کنکور سراسری 1403 در مشهد

کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک

چند بار باید دستان خود را بشوئید؟

کشف بیش از 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

زندگی سخت است آیا فلسفه می‌تواند کمک کند؟

سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی

نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

عیادت معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از حادثه دیده واقعه تروریستی کرمان

امدادرسانی در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی ادامه دارد

جمع‌آوری و دستگیری 286 معتاد و خرده‌فروش در مشهد

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر

پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده

جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور

پرورش هزار و 700 نفر شتر در داورزن

گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد 50 درصدی داشته است

کیفیت هوای مشهد «پاک» است

جمع آوری و دستگیری 286 معتاد و خرده فروش در مشهد

افزایش 100 درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف

رقابت بیش از 500 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری در کیش

کیش؛ الگوی ایران آینده/ سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در کیش

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار سپاه بود

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

ادعایی درباره ضرر مرغداران؛ تولیدکننده 10 هزار تومان ضرر می‌کند

بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

بیش از 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

اعزام 170 نفر به حج عمره پس از 9 سال

غیرتی که در خون غلتید

گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی

معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد

اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد

سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس

ماجرای قطع 40 درخت در نوشهر

افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

پنج پرواز فوق‌العاده در فرودگاه بجنورد برقرار شد

شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین

آیا می‌توان اقتصادی به آفریقا سفر کرد؟

رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور 1403

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

1500 واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور 1403 در حال برگزاری است