پیام خراسان
برگزاري چهارمين جلسه بررسي و رفع مشکلات پروازي فرودگاه مشهد
يکشنبه 8 اسفند 1395 - 10:49:44 AM
ايرنا
خراسان انلاين- معاون هماهنگي و مديريت امور زائران استانداري خراسان رضوي در اين نشست گفت : اين جلسه به منظور تهيه گزارشي جامع از روند خدمات شرکت هاي هواپيمايي و اداره کل فرودگاههاي مشهد در مديريت بحران مزبور برگزار شد.
محمد حسن واحدي، `تبيين دقيق رخداد به صورت تفصيلي و مستند` ،` تبيين تقسيم کار منطبق بر قانون بين فرودگاه و شرکت هاي هواپيمايي ` و `تشخيص انحراف معيار در عملکرد فرودگاه و شرکت هاي هواپيمايي` و `ارائه راهکار براي عدم تکرار ` را به عنوان محورهاي اصلي جهت تهيه گزارشي جامع به منظور انعکاس به کميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي ذکر کرد.
وي هدف از استمرار برگزاري اين جلسه را تبيين راهکارهاي سازنده، حفظ کرامت مردم و تنوير افکار عمومي در مواقع مديريت بحران دانست.
وي دوري جستن از شايعه پراکني و حساسيت زايي و کمک به تصميم سازي براي حل مشکل را به عنوان مهم ترين راهکار در مديريت بحران برشمرد.
واحدي با تاکيد بر ايمني سفر تصريح کرد: آنچه که در وهله اول اهميت قرار دارد حفظ جان مردم است و در ادامه صبوري مردم، تعامل سازنده بين مديران شرکت هاي هواپيمايي و فرودگاه را به عنوان بهترين راهبرد براي مديريت و کنترل بحران خواند.
معاون هماهنگي و مديريت امور زائران استانداري خراسان رضوي از تعداد جابجايي 54 هزار مسافر طي 376 پرواز در سه روز بارش سنگين برف اخير خبر داد.
وي اظهار داشت: تحقق سلامت مسافران پروازها در اين روزهاي بحراني انسان را به شکر گزاري و توکل به خداوند در ادامه خدمت موظف مي کند.
واحدي با اشاره به رسالت خطير و حساس اصحاب رسانه، آنان را بهترين رابط بين مردم و مسئولان دانست و گفت: محتواي رسانه به ويژه در مواقع بحران سبب ساز کسب اطمينان و حفظ آرامش در مديريت و حل مسئله است.
مقرر گرديد در جلسه آينده کميسيون، روند بررسي موضوع ادامه خواهد داشت و از نمايندگان هواپيمايي کشور و دادستان مشهد نيز دعوت به عمل مي آيد.
تاکنون شرکت هاي هواپيمايي آتا، قشم ، هما، کيش اير، تابان، زاگرس، کاسپين و ماهان به ارائه گزارش از فرآيند خدمات خود اقدام نموده اند.

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/5210/برگزاري-چهارمين-جلسه-بررسي-و-رفع-مشکلات-پروازي-فرودگاه-مشهد
بستن   چاپ