پیام خراسان
خدمت رسانی به زائران رضوی در فضای مجازی گسترش یافت
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 16:44:55
ایرنا - فرهنگی - خراسان رضوی
خراسان آنلاین - مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آستان با بهره گیری از فضای مجازی و استفاده از سامانه های مختلف بستر خدمت رسانی به زائران و را گسترش داده و ارتباط مردم در سایر نقاط جهان را با حرم مطهر رضوی آسان کرده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از 10 محصول مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی در مشهد افزود: امروز فناوریهای نوین در بسیاری از امور اداری و درون سازمانی آستان قدس بکار گرفته شده که نمونه آن در حوزه املاک و موقوفات، غذای متبرک، حوزه فرهنگی و پاسخگویی به سئولات شرعی و امداد مستضعفان است.
وی ادامه داد: تسهیل شرایط زیارت برای زائران حرم مطهر رضوی یکی از مهمترین رسالتهای آستان قدس رضوی است و این نهاد تلاش می کند با استفاده از فناوری روز و ظرفیت فضای مجازی شرایط توزیع عادلانه امکانات و تشرف راحتتر زائران را فراهم آورد.
به گزارش ایرنا، سامانه #8*، سامانه امداد مستضعفان، سامانه دفاتر پیشخوان محرومان، سامانه اینترنتی خیرات و نذورات رضوی، سامانه نرم‌ افزاری مرکز پاسخگویی به مسائل دین، سامانه حسابداری نوین آستان قدس رضوی، طراحی، تولید و استقرار سامانه جامع املاک و اراضی، سامانه ساماندهی خدمت خادم یاران رضوی، سامانه اطلاعاتی منابع انسانی و سامانه مهمانسرای حضرت رضا(ع) از جمله طرحهایی بودند که امروز رونمایی شدند.
7489/1858

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/59316/خدمت-رسانی-به-زائران-رضوی-در-فضای-مجازی-گسترش-یافت
بستن   چاپ