پیام خراسان

آخرين مطالب

دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی:

مشکلی پیش نیاید، ارشاد قهرمان می‌شود ورزشي

  بزرگنمايي:

خراسان آنلاین - دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی گفت: تیم ارشاد با توجه به امتیازات بالایی که طی پنج مسابقه گذشته از آن خود کرده، در رتبه اول باقی خواهدماند.
رامین چرمچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات سوارکاری خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: این مسابقات در پنج رده‌ برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها شامل سوارکاران مبتدی بودند که خود را در معرض آزمون قرار دادند. سوارکاران بایستی در این مسابقات مسیر را بدون خطا طی کنند و به ازای هر پنج دوری که خطا نداشته‌باشند، می‌توانند به درجات بالاتری دست یابند.
وی ادامه داد: اسب‌های مبتدی اسب‌های آموزشی هستند که توسط سوارکاران حرفه‌ای هدایت می‌شوند و رده‌ این اسب‌ها به این ترتیب افزایش پیدا می‌کند. همچنین رده‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد، به طور مثال در رده E پرش از ارتفاع 1.10 متر مانع، رده D پرش تا ارتفاع 1.20 و در رده C تا ارتفاع 1.30 مانع است.
دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در لیگ کشور در حال حاضر دو لیگ در حال برگزاری هستند، گفت:یکی لیگ برتر که مخصوص تیم‌های تهرانی است و لیگ دیگر لیگ یک کشوری است، تمام استان‌های کشور در این لیگ حضور دارند. ضمن اینکه از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی دو تیم حضور پیدا کردند.
چرمچی خاطرنشان کرد: در کل 10 تیم در لیگ یک کشوری در حال رقابت هستند در واقع هر استانی یک مسیر با ارتفاع مشخص را تدارک دیده که شکل و میزان موانع از فدراسیون به استان‌ها ابلاغ می‌شود. ناظر لیگ در استان محل برگزاری مسابقه حضور پیدا می‌کند و نتایج مسابقات به تهران ابلاغ می‌شود و در نهایت شرکت‌کنندگان در رده‌بندی قرار می‌گیرند.
وی افزود: تیم هیات سوارکاری خراسان رضوی و ارشاد نماینده استان خراسان رضوی است، تیم ارشاد تیم نخست و تیم هیات سوارکاری تیم دوم به شمار می‌آیند و موقعیت خوبی در لیگ یک کشوری دارند. آخرین مرحله این رقابت‌ها ظرف یک ماه آینده در تهران برگزار می‌شود که حکم فینال مسابقات را دارد.
دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی در خصوص نتایج دور قبلی تاکید کرد: در رده سوار مبتدی، محمدرضا پزشکی با اسب کویین تریو از باشگاه سواران، محمد کرابی با اسب غران از باشگاه ویراست و محمد زادرحیم با اسب ردلایک از باشگاه حسام مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.
چرمچی تصریح کرد: همچنین در رده اسب مبتدی ، حبیب نیکویی با اسب زلاتان از باشگاه ارشاد، جواد امامی با اسب سایلنت و یاور داوری با اسب راتا از باشگاه سوران مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.
وی گفت: در رده E جواد امامی با اسب وین تورو از باشگاه سوران، آرمان عمرانی با اسب پاتریشیوس، مازیار جباری با اسب آسکارینا زد از باشگاه الیاس و مهدی عمارتی با اسب شنتیا از باشگاه فردوسی مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.
دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی بیان کرد: در رده D امیرعطا آیت‌اللهی با اسب کاسانو از باشگاه آکادمی سوارکاری ملی مقام اول، امیر رضا آیت‌اللهی با اسب نشویل از باشگاه سوران مقام دوم، علی قیاسی با اسب هانی بال از باشگاه سوران مقام سوم، مقداد عسگری با اسب کوین از باشگاه ویراسب مقام چهارم و در ادامه حانیه مقدم با اسب بوآلین از باشگاه الیاس مقام پنجم را از آن خود کرد.
چرمچی ادامه داد: در رده C جواد امامی با اسب زنیدن از باشگاه سوران مقام اول، مقداد عسگری با اسب کوآنته از باشگاه ویراست مقام دوم و امیرعطا آیت‌اللهی با اسب دیوا از باشگاه آکادمی سوارکاری ملی به مقام سوم دست پیدا کردند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقات تیمی لیگ دسته یک تیم ارشاد بدون خطا و تیم هیات سوارکاری خراسان با 4 خطا به کار خود پایان دادند.
دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی در خصوص میزان آسیب‌دیدگی در مسابقات که برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در این مسابقات هیچ اتفاق تلخی نیافتاد، ضمن اینکه در تمام مسابقات آمبولانس و نیروی امدادی حضور دارد و سوارکاران ما آمادگی لازم را دارند ودر خاطر ندارم که در این چندسال گذشته آسیب جدی را ملاحظه کرده‌باشیم.
چرمچی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان خراسانی در تیم‌های استان تصریح کرد: یکی از آیتم‌های مربوط به تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات به نمایندگی از خراسان رضوی این است که از هر یک از رده‌های سنی نوجوان، جوان، نونهال و همچنین بانوانان یک نفر در تیم ارشاد و هیات سوارکاری استان حضور داشته باشند که در دو تیم این آیتم رعایت شده است و این افراد خوب عمل خواهند کرد و در این تیم محک خواهند خورد.
وی عنوان کرد: معتقدم که تیم ارشاد با توجه به امتیازات بالایی که طی پنج مسابقه گذشته از آن خود کرده، در رتبه اول باقی خواهدماند و تیم هیات سوارکاری نیز با توجه به اختلاف کمی که با اصفهان دوم جدولی دارد بتواند رتبه دوم را اخذ کند.
دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی در خصوص عملکرد غرفه سوارکاری در هفته تربیت بدنی تاکید کرد: برای بنده آیتم‌هایی ارسال شد که امتیازها برای سنجش عملکرد هر غرفه‌ای منظور شده، برای مثال در این آیتم‌ها عنوان شده‌بود که قهرمانان هر رشته ورزشی باید حضور داشته باشند و بتوانند ورزش خود را در غرفه ارائه کنند و علاقمندان آن را مشاهده کنند، سوال ما این است که چطور اسب‌ها را برای ارائه رشته خود به سالن نمایشگاه می‌‎آوردیم؟ یا هیات شنا چطور باید در این نمایشگاه استخر دایر می‌کرد؟
چرمچی افزود: اگر جذابیت غرفه‌ها را ملاک قرار دهیم حق غرفه سواری رتبه بیستم نبود و به نظر شاهد بازخورد خوبی بودیم و همچنین استقبال بسیاری از این غرفه انجام شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/23668/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استفاده از کولر گازی چه میزان قبض برق را افزایش می‌دهد؟

سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد

فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(7 اردیبهشت 1403)

فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی

بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران

جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند/ ویدئو

وضعیت بحرانی و سیل‌زده حاجی‌آباد از زبان شهردار این شهر

فرونشست زمین و ایجاد گودال ٢ متری خیابان کلاهدوز مشهد

سیل امروز 20 دقیقه محور بردسکن به طبس را مسدود کرد!

کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

رهاسازی 7 هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

صادرات 500 میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته

قیمت گوشت مرغ 239 هزار تومان شد!

کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد

مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی 116 درصد افزایش یافت

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

قیمت رانا به کانال 600 میلیونی بازگشت

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

رایان گیگز در 50 سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود

محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی

جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن

آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی

از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی163 نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی

خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به 16 نفر متاثر از سیلاب

قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ 12 میلیارد تومان ناقابل!

باران های رگباری بیرجند

مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

آلزایمر ارزی دولتمردان

باران‌های رگباری در بیرجند

تولید 2 هزار و 600 متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

دستاورد گواهی 30 درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها

جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی

تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها

بی‌توجهی راننده پژو در محور فرعی صفی‌آباد حادثه آفرید

کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید

روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه

رقابت 15هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور

علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب

گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم

خانه‌ دار کردن مردم به سبک دولت سیزدهم

باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است