پیام خراسان

آخرين مطالب

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تصدی امور به دست افرادی متعهد و حق شناس سپرده شود سياسي

  بزرگنمايي:

خراسان آنلاین - بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تصدی امور باید بر عهده کسانی که از نظر حق شناسی و انقلاب شناسی و تعهد حقیقت اسلام را اجرا می کنند، قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با نماینده سابق مردم تهران در مجل شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کم تفاوتی میان مردم جامعه ایجاد شده که درواقع تحمیلی نیز است، اظهار کرد: برخی آنچنان به مادیات مشغول شده اند که ارزش های انقلاب را فراموش و برخی محتاج نان شب شده اند و فرصت ارزشیابی ندارند که این امور منتج به کم تفاوتی به نظام و انقلاب می شود.
وی با اشاره به اینکه در روزهای قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی رادیو بی بی سی رای مردم را انتخبا و برای مردم خط و نشان کشید، افزود: علی رغم اینکه هر آسیبی که می رسد عکس العملی دارد اما این مشکلات باعث می شود فرصت های نظام و انقلاب اسلامی از بین برود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به پیوند نامبارک استکبار و کسانی که در سطح جهان جذب آن ها می شوند، گفت: علی رغم این همه ظلمی که امروز با همه تلخی اش بر بشر می شود اما بالاخره بازتاب این اعمال را مشاهده خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این همه تعدی و ظلم به ناحق عکس العمل هایی خواهد داشت و آثار آن را خواهیم دید، عنوان کرد: هنگامی که عرصه ها را بر نوع بشر تنگ می کنند بشر نیز به فکر راه جدید و حرکت جدید می افتد و همه آن ها را جبران خواهد کرد.
آیت الله عبادی با اشاره به اقدام ناموزون ترامپ در خصوص قدس شریف، بیان کرد: کشورهایی که مواضع روشنی ندارند خود به خود مردمشان بر علیه خودشان عکس العمل نشان می دهند.
وی ادامه داد: بازتاب این نوع شیوه های ناپسند ایجاب می کند حتی کسانی که صداقت ندارند برای اینکه رسوایی شان زیاد نشود خود را با مردم دنیا همرنگ کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حق پایدار و ظلم رفتنی است، افزود: کسانی که شیوه ستم گری را در پیش می گیرند در واقع برخود ظلم می کنند چراکه نیرنگ هایی که بر بندگان خدا می زنند روزی بر سر خودشان خواهد آمد.
حق همیشه شکست ناپذیر است
وی با اشاره به اینکه حق هیچگاه شکست نمی خورد و در نهایت بر همه ظلم ها پیروز خواهیم شد، گفت: امروز باید بر خود و فرصت هایی که از دست می دهیم که باعث می شود در غربال الهی ما را به عنوان خاشاک دور بریزند و توفیق خدمت به خدا را از ما بگیرند افسوس بخوریم.
آیت الله عبادی با بیان اینکه هر کس سرکشی کند علیه خود عمل می کند وچراکه حق شکست ناپذیر است، عنوان کرد: یکی از مظلومیت های اسلام و انقلاب این است که هرکار می کنیم به اسم اسلام و انقلاب تمام می شود.
وی با اشاره به اینکه امروزه نگرانی مقام معظم رهبری برای این است که خطر نفوذ و تحمیل افکار بیگانه بر ما حاکم است و گاهی برای ما تصمیم سازی نیز می کنند، اظهار داشت: تصدی امور باید به وسیله کسانی که از نظر حق شناسی و انقلاب شناسی و تعهد به گونه ای هستند که حقیقت اسلام را اجرا می کنند، قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر تصدی امور اینگونه باشد و امرو به درستی اجرا شود مجموعه زن ها و مردها به حقوق خود می رسند، گفت: آن چیزی که نهایتا پیاده می شود باید شامل حال مجموعه حال 80 میلیونی نیز باشد.
وی با اشاره به اینکه شغل و کار زوایای مختلفی دارد که یک بخش آن زندگی از نظر اقتصادی است، بیان کرد: اشتغال در هر امری از جهت جسمی، روحی و اجتماعی مفید است و نباید تنها به جنبه اقتصادی آن نگاه کرد.
آیت الله عبادی با بیان اینکه در جامعه اسلامی صحیح زن ها باید مادران جامعه و از هر آرامشی برخوردار باشند و شئون و حرمت شان حفظ شود، افزود: حکم زندگی اقتصادی زن در اسلام تعیین شده است لذا در زن ها شغل به معنی تامین اقتصادی نیست بلکه به معنای پرورش روح و سلامت تن است.
وی با اشاره به اینکه هرکس اسم از شغل می برد تنها نظرش بر این است که نان شب را تامین کند و همین وادادگی ها در بین غرب ما را به این روز کشانده است، گفت: امروزه مسئله اشتغال به معنای استخدام در ادارات دولتی متاسفانه بیشتر به برده داری شباهت دارد و اشتغال را شامل نمی شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همه امور درست است اما کار به دست نا اهل که می افتد اسلام را وارونه می سازند.
دولت و مجلس همسو باشند
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: اگر ترامپ بخواهد نظر خود را بر قدس شریف پیاده کند به ضرر خودشان خواهد شد.
فاطمه آلیا با بیان اینکه دشمنان هر عملی که انجام می دهند حتی غیرمسلمانان را نیز بنا بر فطرت ذاتی که دارند به سمت عدالت می کشند، افزود: نباید فرصت سوزی در داخل کشور داشته باشیم.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت هایی که بر سر مسائل فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی در مجلس هفتم صورت می گرفت نقطه عطفی بود، گفت: اگر امروز دولت و مجلس همسو باشند و به نفع مردم قدمی بردارند مشکلات برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه متاسفانه امروز برخی از تخلفات از برخی وزرا سر می زند و منافع مردم پایمال می شود، عنوان کرد: متاسفانه دیده شده است که سند 2030 را چراغ خاموش پیاده می کنند.
آلیا ادامه داد: متاسفانه امروز مسئولین حرف ها را قبول می کنند اما باز هم کار خودشان را انجام می دهند و لذا علمای اسلام در این زمینه نقش بسیار موثری می توانند داشته باشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/29135/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سفر به خانه خدا بعد از 9 سال | جزئیات عمره 1403

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید

یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود

خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است

20 اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی

افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از 8 استان کشور در دهه کرامت

برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم

کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد

ماجرای گروگانگیری خونبار!

بیش از 38 کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر

مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟

افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه

اجرای 285 عنوان برنامه در دهه کرامت در استان

پیش بینی بارش‌های سیل آسا در 21 استان/ هشدار زرد صادر شد

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

هشدار بارش شدید باران در 21 استان

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود

نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت

توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس

ساخت و افتتاح 27 مدرسه طی 6 ماه در منطقه تبادکان مشهد

فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار

فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در 6 سینمای مشهد از فردا 5 اردیبهشت 1403

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

تعزیرات خراسان شمالی به هفت‌هزار و 145 پرونده رسیدگی کرد

رکود ساخت‌و‌ساز در خراسان شمالی

امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است

اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد

رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

هشدار باران شدید در 21 استان کشور

2 هزار و 300 قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

2300 قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است

هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت

مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد

هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت