پیام خراسان

آخرين مطالب

علیزاده: مدافع عنوان قهرمانی شنای کشور هستیم ورزشي

  بزرگنمايي:

خراسان آنلاین - مدیر مجموعه موج‌های آبی می‌گوید با وجود کاهش بودجه‌ای که به واسطه شرایط اقتصادی داشته‌اند، اما باز هم مدعی کسب قهرمانی مسابقات شنا خواهندبود. 
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمد علیزاده در نشست خبری باشگاه موج‌های آبی پیش از آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای کشور، جام خلیج فارس اظهار کرد: هفت سال است با هیات شنا در حال همکاری هستیم و خوشبختانه در این سال‌ها با وفاقی که وجود داشته به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم.نباید فراموش کنیم که برای رقابت‌های این فصل تیم‌ها به شدت به یکدیگر نزدیک شده‌اند و شاهد رقابت تنگاتنگی خواهیم‌بود.
وی افزود: تعداد پارک‌های آبی در مشهد بسیار زیاد شده، البته ما از این موضوع استقبال می‌کنیم زیرا در فضای رقابتی است که پیشرفت رقم می‌خورد. مشهد شهری با 20 میلیون زائر در سال است و آمار مدت زمان حضور زائران در مشهد به تنها 3 روز محدود شده‌است.
علیزاده تصریح کرد: 16 پارک آبی بهره‌برداری شده داریم که با توجه به خطرات و ریسک بزرگی که حضور در ورزش دارد، این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم. جوان امروز دیجیتالی شده و از تحرک دور است، اما باید به کمک ورزش‌ها و تفریح‌های جذاب آنها را دوباره به دنیای تحرک دعوت کنیم تا از عوارض آتی مصون بمانند.
وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور و مردم مناسب نیست، افزود: سه سال قبل برای آخرین بار اداره کل ورزش و جوانان قیمت پیشنهادی بلیت را به ما 46 هزار تومان اعلام کرد اما آیا واقعا با چنین قیمتی می‌توان پذیرای مردم بود؟ با توجه به شرایط خاص اقتصادی مردم الان مجموعه‌های آبی اولویت صدم مردم هستند و باید به شکلی پیش برویم که زمینه‌ساز حضور مردم در مجموعه باشیم نه اینکه با قیمت‌های بالا بخواهیم آنها را دور کنیم.
وی افزود: علاوه بر فاز دو که در حال اجراست و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید تا تیر سال آتی افتتاح می‌شود، هم‌اکنون بیش از سیصد پرسنل بیمه‌شده داریم، 68 میلیون تومان پول بیمه، 46 میلیون پول برق و 34 میلیون پول گاز می‌دهیم و سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است با وجود این شرایط ادامه دهیم اما متاسفانه برخی از ادارات و نهادها به جای کمک بیشتر اذیت‌مان می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه موج‌های آبی با اشاره به اینکه هر آیتمی در هر شهری نیازمند یک چارت منطقی و یک محور مطالعاتی است، تصریح کرد: برای مشهد چند پارک آبی مورد نیاز است؟ در همه دنیا یک عرف و یک استاندارد تعریف می‌شود اما در اینجا متاسفانه خبری از این قبیل مسائل نیست. همانطور که برای یک کوچه تراکم مشخصی تعیین می‌شود بایستی برای پارک‌های آبی هم به همین شکل باشد.
علیزاده تاکید کرد: باید در تمامی شرایط با مطالعه و بررسی پیش برویم. اگر با کار کارشناسی پیش نرویم، فاصله‌ای با ورشکستگی نیست و خیلی زود مجموعه زمین می‌خورد. متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی که داشتیم با مشتاق صحبت کردیم و اعلام کردیم که علاوه بر اینکه مقامی جز قهرمانی نمی‌خواهیم، هزینه‌های تیم‌داری نیز کاهش خواهدیافت.
وی با بیان اینکه فاز دوم مجموعه موج‌های آبی سبب می‌شود تا مدت زمان حضور زائر در مشهد بیشتر شود، تصریح کرد: در ساخت فاز دو همچون فاز یک به دو موضوع مهم ایمنی و بهداشت توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و نمی‌خواهیم اجازه دهیم کوچک‌ترین اتفاق تلخی برای مراجعه‌کنندگان رقم بخورد.
علیزاده تصریح کرد: باز هم باید تاکید کنم که موضوع واجب‌تر از باشگاه قطعا این روزها زیاد داریم اما باشگاه زحمات زیادی کشیده و می‌خواهیم که شناگران را همچنان در کنار خود داشته‌باشیم. اینکه شناگر موج‌های آبی المپیکی می‌شود، افتخار بزرگی برای ماست اما به مشتاق اعلام کرده‌ایم که اگر دوم شویم یعنی پول‌مان را دور ریخته‌ایم.
مالک مجموعه موج‌های آبی با گلایه از ارگان‌ها و نهادهای دولتی تصریح کرد: 8 سال است که بر اساس قانون از پرداخت مالیات معاف شده‌ایم، اما ناگهان امسال از اداره دارایی اعلام کردند معاف نیستید، با وجود قانون که اعلام می‌کند مجموعه‌ای که پروانه‌ از اداره کل ورزش و جوانان داشته‌باشد از پرداخت مالیات معاف است اما اداره دارایی گفت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی را قبول ندارد! به همراه مدیرکل ورزش و جوانان جلسه‌ای با حضور استاندار داشتیم، اما در نهایت کار به اینجا کشید که از فدراسیون شنا نامه تاییدیه ببریم، در کدام استان چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؟
وی افزود: در نهایت به همراه مشتاق عشق، رییس هیات شنای استان به فدراسیون رفتیم و در فدراسیون نامه‌ای نوشتند مبنی بر اینکه ما بهترین باشگاه فعال در سطح کشوریم، بالاخره بعد از 8 الی 10 ماه دوندگی با رای هیات حل اختلاف بود که ثابت کردیم قانون معافیت مالیاتی شامل حال موج‌های آبی می‌شود.
علیزاده با اشاره به رفتار عجیب شهرداری در خصوص اخذ عوارض کسب و پیشه از موج‌های آبی تصریح کرد: این مصوبه دیوان عدالت اداری کشور است که می‌گوید شهرداری‌ها از مراکزی که مالیات بر ارزش افزوده می‌پردازند حق ندارند عوارض وصول کنند زیرا بخشی از این مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری می‌رسد. موج‌های آبی به صورت میانگین روزانه 200 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده می‌پردازد. 
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/29351/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر

زمین لرزه 4 و دو دهم ریشتری در روداب

اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

144 متخلف زیست محیطی دستگیر شدند

زلزله 4.2 ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید

نا سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ 31 فروردین

زلزله 4.2 ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند

زلزله 4/2 در «روداب» خراسان رضوی

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

زلزله 4.2 ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند

کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از یک اتوبوس بوده و یک تن وزن داشته است

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

وقوع زلزله 4.2 در «روداب» خراسان رضوی

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

رودابِ خراسان رضوی لرزید

رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت

بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!

کشف محموله 512 کیلویی شیشه در تایباد

تجدید پیمان با آرمان شهدا

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

لغو پرواز مشهد - دبی به‌دلیل عدم پذیرش فرودگاه مقصد

آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است

امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود

بیش از 12 میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»

هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند

کشف محموله 566 کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١5٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار 1403

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید

ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!

حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم)

رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی منصوب شد

کشف محموله سنگین مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا

اتمام 53 پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی

برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد