معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی خبر داد:
ارائه خدمات غیر حضوری به مستأجران آستان قدس رضوی
اجتماعي
بزرگنمايي:
خراسان آنلاین - مشهد- معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات غیر حضوری به مستأجران این آستان مقدس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، غلامرضا رحمتیزاده اظهار کرد: معاونت املاک و اراضی آستان قدس بهعنوان یکی از پر مراجعه ترین حوزههای خدمات تخصصی در این آستان مقدس، همه روزه در سراسر کشور پذیرای صدها نفر از مستأجرینی هستیم که به منظور دریافت خدمت به ادارات تابعه این معاونت مراجعه میکنند.
وی افزود: ارائه خدمت به صورت الکترونیکی می تواند شفافسازی عملکرد را به دنبال داشته باشد و درهمین راستا، حدود یک سال است که مدیریت املاک و اراضی آستان قدس رضوی در شهر مشهد اقدام به راهاندازی دفتر پیشخوان خدمت کرده که این مهم سبب تسهیل ارائه خدمات به مستاجرین شده است.
وی بیان کرد: طی جلساتی که سال گذشته به منظور هم اندیشی و کارشناسی با کانون سردفتران اسناد رسمی خراسان رضوی و نمایندگان اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی برگزار شد، بر لزوم ایجاد سامانه ارائه خدمات غیرحضوری مستأجرین در بستر وب تاکید شد.
رحمتیزاده با بیان اینکه طراحی این سامانه و الکترونیکی شدن فرایندها به مراحل نهایی رسیده است، اظهار کرد: بر مبنای این سامانه بخش عظیمی از درخواستهای مستأجرین خصوصاً تجدید اجاره و انتقال، از طریق مراجعه مستقیم مستاجرین به دفتر اسناد رسمی و ثبت درخواست آن از طریق این سامانه مبتنی بر وب انجام خواهد .
معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همراه با اجرای این طرح به زودی معاونت املاک و اراضی و مدیریت های تابع این معاونت از چهارراه شهدا به میدان بوعلی مشهد انتقال و با متمرکز شدن همه مدیریت های تابع معاونت در یک مکان، بخش عظیمی از دغدغه مردم و مستأجرین در امکان دسترسی روان و بدون ترافیک به ادارات و دریافت خدمت حل خواهد کرد.
-
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۲۱:۵۶ PM
-
۴۸ بازديد
-
خبرگزاری مهر - خراسان رضوی
-
پیام خراسان
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/29396/