پیام خراسان

آخرين مطالب

از شهردار انتظار برگزاری دعای ندبه و فرج نداریم

شهردار جدید فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات معرفی شد اقتصادي

  بزرگنمايي:

خراسان آنلاین - تربت حیدریه - رئیس شورای شهر فیض آباد گفت: شورای شهر فیض آباد پس از 5ماه بررسی گزینه های متعدد ، در جمع بندی نهایی جواد جعفری را با 5رای به عنوان شهردار فیض آباد انتخاب کردند که امروز پس از طی فرایند قانونی به عنوان شهردار معرفی می شوند.
غلامرضا عزار شنبه در جلسه معارفه شهردار فیض آباد که با حضور دکتر وحید قربانی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: مهندس جعفری از بین 40 نفر متقاضی تصدی پست شهرداری فیض آباد انتخاب شده و ما در واقع از حدود بیش از 7 ماه قبل و پیش از شروع به کار رسمی شوراهای دوره پنجم بدنبال انتخاب شهردار مورد نظر برای شهر فیض آباد بوده ایم که مهندس جعفری حائز اکثر شرایط مورد نظر شورای اسلامی شهر برای تصدی شهرداری فیض آباد بوده اند.
وی افزود : جعفری کارشناس معماری و دارای 14 سال سابقه کارمندی شهرداری تربت حیدریه را دارند ، بر همین اساس ما معتقدیم ایشان توان تعامل با مسئولین شهرستان و همبستگی و انسجام بین اعضای شورا، شهردار و پرسنل شهرداری را برای موفقیت و تلاش در جهت ایجاد پیشرفت و آبادانی شهر را دارند.
غلامرضا عزار ضمن تمجید از تلاش 5 ماهه ی علی خانی به عنوان سرپرست شهرداری تاکید کرد: تنها در سایه ی همدلی و آرامش است که می توان به نتیجه رسید و پیشرفت وآبادانی شهر جز با نظرات سازنده کارشناسان و صاحب نظران وکمک مسئولین و کارکنان سخت کوش شهرداری وهمراهی مردم شریف فیض آباد ممکن و میسر نشده و نخواهد شد.
امام جمعه شهرستان مه ولات که دیگر سخنران این جلسه بود با تاکید به مسئولین که بامردم رفتارخوبی داشته باشند گفت: دروغ نگویید وخدای نکرده از حرام استفاده نکنید، فردی از امام راحل سوال کرد که در زمان طاغوت از سر کار بدون مرخصی خارج می شدم وحال که جمهوری اسلامی شد وجدانم ناراحت است که امام پاسخ داد؛مزد دریافتی حرام بوده و باید حساب کنی وهرچند ساعت عدم حضور در طول خدمت رابه بیت المال واریز کنید.
حجت الاسلام میری گفت: هردولتی تا هروقت حاکمیت دارد اعم از شرعی وغیر شرعی وظیفه امانت داری دارد.
رییس شورای شهرستان مه ولات که سخنران این آیین معارفه بود با اشاره به صدور بی‌رویه مجوزهای حفر چاه های آب کشاورزی در دوران پس از انقلاب و رونق زیاد و عالی شهرستان در سالهای گذشته که متکی بر منابع آب زیرزمینی مناطق مختلف شهرستان علی الخصوص در دشت اذغند بوده است گفت: مجوز غیر کارشناسی برای حفر چاه های آب شرب برای شهر تربت حیدریه که به صورت آگاهانه و زیرکانه انجام شده بود ابتدا یک چاه و آن هم در مواقع ضروری بود که به پنج حلقه چاه افزایش یافته تا پیک مصرف استفاده شود نه در کل سال ، باعث شده است که حال این شرایط بر مه ولات تحمیل شود.
حجت الاسلام سید جابر هاشمی افزود: با توجه به روز مشکلات برای تولید محصول پسته در چند سال اخیر به دلیل کاهش منابع آب کشاورزی و خشکسالی، غبار غم بر چهره اهالی این شهرستان نشسته، ما اکنون نیازمند به یک برنامه کارشناسی شده برای حل مشکلات کشاورزی و بیکاری شهرستان هستیم.
رئیس شورای شهرستان مه ولات ضمن خیر مقدم به جعفری شهردار جدید شهر فیض آباد، خطاب به وی گفت: شهرداران کلید داران هر شهر هستند و پویایی و سرزندگی هر شهر بسته به فعالیت ها و مسئولیت آنهاست، بنابراین باید شهردار در حیطه وظایف خود گام بردارد و از ورود به اموری که بر عهده ارگانها و سازمانها دیگر است بپرهیزد، از ایشان توقع نداریم دعای فرج هر روز بخوانید و دعای ندبه در پارک شهر برگزار کنید و توقع نداریم کارهایی که باید بنده آخوند و هیئت انجام بدهند شما انجام دهید و توقع داریم مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همکاری بین شهرداری و تمام ارگان ها و سازمان ها و اهالی شهر فیض آباد، شهری آباد ، پویا و سرزنده داشته باشیم.
شهردار جدید فیض آباد هم در آیین معارفه خود با اشاره به دغدغه های اعضای شورای شهر و فرماندار در مورد اداره شهرداری شهر فیض آباد، گفت: این دغدغه ها با شیوه های سنتی برطرف نخواهد شد و نیازمند اداره شهرداری به شیوه مدرن و امروزی هستیم که این مهم با آورده های اهالی شهر ، معتمدین ، دانشگاهیان، فرهنگیان، پزشکان، بانوان و همه و همه محقق خواهد شد و ما با آغوش باز پذیرای اقشار مختلف شهر هستیم و استدعای همکاری و همیاری اهالی شهر فیض آباد داریم.
مهندس جواد جعفری توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر را آرزوی تمام همشهریان دانست و اظهار کرد : در راه رسیدن به این آرزو تمام تلاش خود را بکار خواهیم برد و هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد.
وی افزود :شهرداری یک واحد عمرانی صرف نیست بلکه یک نهاد عمرانی و خدماتی است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری ، سیاست های دولت تدبیر و امید، فارغ از آزمون و خطا، شفاف و بدور از هرگونه حاشیه و با نگاه به آینده با تکیه بر سرمایه های اجتماعی مردم شهر و امکانات شهرداری فیض آباد، برای نیل به سمت اهداف مجموعه برنامه ریزی خواهیم کرد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/35842/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چهارشنبه بازار بجنورد، از قدیم تا امروز

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

برق در دولت آباد وصل شد

روایتی از شمشاد‌های جنگل‌های هیرکانی از زبان شهروند خبرنگار

ارسال 2200 تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

ارسال 2200 تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از 10دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در 2دقیقه دود شد!

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد

5 واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

راهپیمایی مردم نیشابور، سبزوار، بردسکن و درود

واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است

دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه

برخورد شدید 3 دستگاه پراید در جاده قدیم نیشابور

راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم شهر تیتکانلو در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

5 مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار

5 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار

پلمب 5 واحد متخلف صنفی در مشهد

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(31 فروردین 1403)

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان

ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت 5 نفر شد

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

هوا تا 2 روز دیگر آرام است

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم

نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی

عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود