پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

باز باران، با طراوت بهاری

خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد

جاری شدن سیل در روستای فیروزه

بیش از 150 بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند

عملیات جستجو و نجات 15 گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر

کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد

نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند

هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد

بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!

مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم

زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»

همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر

عکس| خسارت های شدید بارش تگرگ به خودروها در یک شهر ایران

فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی

(تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی

سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر

بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند

صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند

انسان از 300 هزار سال پیش سرما می‌خورده است

امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه

بارش شدید تگرگ در دُرُح

بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

40 سال چشم به راهی

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد

کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی

برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور

پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران

شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب

چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان

حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم

برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد

شیخ صدوق، روایتگر صادق احادیث

کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد

تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است

تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است

وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی

دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود

زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند

855 زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند