پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد

راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس

تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ

فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری

قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار

کشف دوباره ده‌ها تن زباله از خانه‌ای در بجنورد!

کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود

بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران

محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت

شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی

خلاقیت هنرمند سملقانی در کار با شیشه

ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته

سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی

کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران

385 کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

خسارت 390 میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی

لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها!

راه اندازی 50 خانه محیط زیست در خراسان جنوبی

توزیع بیش از 600 مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی

اعزام 9 کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد

82 مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد

ماجرای زنی که شوهرش را با چاقو به قتل رساند

باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد

چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار

حضور نشر سرو با بیش از 113 عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران

نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است

روایتی متفاوت از مصطفی رحماندوست درباره ننه سرما + فیلم

حمامی که کافه کتاب شد

نویسنده سرشناس ایرانی در 63 سالگی درگذشت

انتصاب سرپرست معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران

نحوه‌ واگذاری زمین به ایثارگران بررسی شد

منتظر بازگشت موج جدید سرما به این مناطق باشید

آخرین وضعیت قیمت تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار

نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است

دستبرد به 40 گوشی‌فروشی با پوشش زنانه!

شست‌وشوی رواق‌های منتهی به روضه منوره امام رضا(ع)

دمای هوا افزایش می‌یابد

تصاویر ریزش هولناک جاده قاضی‌ خان - بدره | ویدئو

ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان

خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد

هوای مشهد قابل قبول است

شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد

60 میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت

200 میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند

اولویت اول ما توسعه روستایی است